Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen kuulemma hyvin potentiaalinen ehdokas seuraavaan xena-elokuvaan/ tv-sarjaan, jos sellainen joskus vielä tehdään. Tosin, joutuvat hommaamaan ääninäyttelijän erikseen, en saa niin kimakkaa sotahuutoa aikaiseksi. Kaikkea sitä salilla kuulee...

huomenna on taas jalkatreenipäivä, kauhulla odotan jo sitä tuskaa, verta ja hikeä....

Mitä sinä oikein teet salilla kun päästelet jotain kimakoita sotahuutoja? Tarkoitatko siis tätä huutoa? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitenhän sitä muka sais unen näihin aikoihin kun on päästäny ittensä lomamoodiin jollon mennää nukkumaan 1-3 välillä..? :D

Aamulla pitäis olla ennen seiskaa jo liikkeellä, matka kohti Raumaa ja Pitsiturnausta! Ja tietysti Kärpillä eka peli niin ei voi skipata sitäkää..

Mitenhän sitä muka sais unen näihin aikoihin kun on päästäny ittensä lomamoodiin jollon mennää nukkumaan 1-3 välillä..? :D

Aamulla pitäis olla ennen seiskaa jo liikkeellä, matka kohti Raumaa ja Pitsiturnausta! Ja tietysti Kärpillä eka peli niin ei voi skipata sitäkää..

Turha koittaa, SaiPa voittaa!

Herttileidi, tässähän on eukon muutettava rutiinejaan ja siirryttävä seuraamaan neuroottisesti näitä yleisen puolen keskusteluja, kun ottaa kupoliin nuo SPD-puolelle alati sikiävät retostele täällä seksimieltymyksilläsi -keskustelut. Noni ihmiset, länkyttäkää paskaa, minä hakkaan F5:sta 24/7.

Herttileidi, tässähän on eukon muutettava rutiinejaan ja siirryttävä seuraamaan neuroottisesti näitä yleisen puolen keskusteluja, kun ottaa kupoliin nuo SPD-puolelle alati sikiävät retostele täällä seksimieltymyksilläsi -keskustelut. Noni ihmiset, länkyttäkää paskaa, minä hakkaan F5:sta 24/7.

Noh, ainahan minä voin käydä torpedoimassa niitä keskusteluja, kuten tein jo panetusketjulle.

Nyt nukkumaan, huomenna ”Vasen nopee, kirraa” ”Oikee täys, sata” “Vasen eri, hyppy, aukee” ”Kuus bissee, nauttii" "Baari kaks kilsaa, mimmejä sisällä" "Matka plus kaks bissee, horjuu"

Tosin meinaan olla selvinpäin koko reissun...

Lässyn lässyn, ei jaksas oittaa et se nettideitti tulis huomenna vieraileen mun luo vkonlopuks! Tällä kertaa vähä arkisemmin ja meinattiin heittää heti tossut jalkaan ja päätyä tonne metsäradoille lenkkiä heittään :)

Pakko se on lähtä iteki nukkuu/pyörii sänkyyn et jaksaa huomen.. "Pohjoisest, pohjoisest, tulee jengi mahtavin, se taistelee, se raatelee ole ole ole ole!" :D

Perkele jos noi naapurit alkaa nyt tappeleen. Kauhee päänsärky taas/vieläki ja unta pitäis saada että jaksais repiä ittensä aamulla lentokentälle...

Perkele jos noi naapurit alkaa nyt tappeleen. Kauhee päänsärky taas/vieläki ja unta pitäis saada että jaksais repiä ittensä aamulla lentokentälle...

Kairalle jaXuhali! bth_smiley_emoticons_hug.gif

Back
Ylös Bottom