Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen varmaan sairas, kun tykkään päällystää kirjoja, odotan innolla, että lapset menee kouluun(ihan vaan sen takia, että pääsen vetämään kontaktimuovia!) :D

Juu tänne vaan seuraks. Tos ois muutama sata.

Ei kai sulla vielä tuos iäs kahen päivän krapulaa tule?

Ei tuo iästä välttämättä oo kiinni.

No ei, mutta rainaki senverran tuota alkoholia harrastaa, että en uskoisi hänen kohdille tommosta kakspäivästä. Ja ainahan sitä voi tissutella siistisit ettei oo krapulaa edes huomenna. Mä ainaki ajattelin viettää krapulattoman viikonlopun ja silti aion nauttia herkullista kylmää keskiolutta riittävästi.

tänään olis taas parit treenit ja pitäs käydä töissä moikkaamassa työkavereita. vettä tulee kun esterin perseestä ja on pimeää :haart:

Syksy tulloo :haart: Ootan innolla viikonloppuja jolloin voi kyhnöttää sohvalla ja kattoa ku ulkona sataa vettä. Sit vaan hyvä leffa, teetä ja voileipiä. Ehkä mun pitäs muuttaa jonnekin päin suurta britanniaa, jotta voisin nauttia sateisista keleistä enempi :D

Syksy tulloo :haart: Ootan innolla viikonloppuja jolloin voi notkua kapakassa ja kattoa ku ulkona sataa vettä. Sit vaan hyvä asento, rokkia ja olutta. Ehkä mun pitäs muuttaa jonnekin päin norjaa, jotta voisin nauttia sateisista keleistä enempi :D

Autocorrectoin.

Ei kai sulla vielä tuos iäs kahen päivän krapulaa tule?

Ei mulle tule koskaan krapulaa. :D Hyvä aineenvaihdunta ja en ota övereitä! Parin viikon päästä on Neverland-festarit ja siellä saattaa ottaa vähän huikkaa, että jaksaa tampata yöhön asti. :D

Ei mulle tule koskaan krapulaa. :D Hyvä aineenvaihdunta ja en ota övereitä! Parin viikon päästä on Neverland-festarit ja siellä saattaa ottaa vähän huikkaa, että jaksaa tampata yöhön asti. :D
Muutamat ikävuodet lisää, ja johan alkaa rapulaa löytymään. Kun saavutat 35v, niin sulla muuta ookkaan, vaikka yhen siiderin vetäisitkin.

Minä oon ilmeisesti saavuttanu jo keski-iän ryyppyhommissa. 16-20v ei krapulasta ollu tietoakaan, tukka taakse vain ja uuteen nousuun. Nyt ei jumalauta pysty edes haistaan viinapulloa ja seuraavana päivänä saa olla kaksinkerron pöntön eessä.

Autocorrectoin.

Eikös Norjassa tulisi nauttia kirkonpolttohevistä? En osaa kalastaa turskaa, joten en tiedä olisiko tulevaisuuteeni kovinkaan ruusuinen siellä. Hiekkahaikin olisi varmaan liian suuri vastus.
Ja ottaen huomioon mun erityisen valikoiva olutmaku, en tiedä pärjäisinkö paikaillisella olutvalikoimalla.

Suomen palkoilla ei norjassa pitkään juhlita :D Helvetin kallis maa! Norjalainen ku tulee suomeen nii se on sama asia ku suomalainen menis viroon! "Vittu tää maa on ihan huippu ku kaikki on ilmasta!"

Heräsin outoon uneen, joka jätti jälkeensä päänsäryn. En arvosta.

Ihan vielä ei tarttis syksyn tulla. Mun tarttis vähän tasotella rusketusrajoja enkä muutenkaan oo vielä valmis pakkaileen kesävaatteita pois. Helteille sanon mielelläni heipat, mutta jos nyt vielä vähän aikaa ois lämpöä ja aurinkoa. Pimeyttä, sadetta ja ennen kaikkea sitä kylmyyttä ehtii olla sitten taas monen monituista kuukautta.

Eikös viikonlopuksi povata lämpöjä eli ei kesä vielä ole ohi.

Tuo iltojen pimeneminen on kyllä hemmetin tervetullutta, kypsyttää valoisuus jo ihan yli kaiken. Talvella sitten kypsyttää pimeys, ikinä ei oo hyvä.
Suomessa ei vaan osata kohtuutta missään muodossa. Dokaamisen, sään eikä minkään muunkaan kanssa, aina menee överit.

Back
Ylös Bottom