Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon lähinnä kauhuissani. Nyt siit tuli todellista ku lentoliput heitettii kouraa... :P

Mä en taida heti ekana vkloppuna kyllä Pekingii kyetä... Mutta kiitos tarjouksesta :D

Haha, no kyllä se siitä :) Pian sää siihen totut kun joudut pakon edestä tottumaan :D

No höh, mäkää en taida Shanghaihin kyetä.. :(

Pitkästä aikaa hauikset muussina ihan kunnolla ku sai vääntää 17,5kilosilla kässäreillä hammeria, ku kävin uimahallin salilla pitkästä aikaa. Ei tarvinnu tyytyä liian kevyiin 15 kilosiin eikä liian painaviin 20 kilosiin. Sai tehtyä just semmosilla niin täydellisillä painoilla ku mun pikkukätösillä voi tällä hetkellä tehä :D Pitkästä aikaa myös sai tehä semmosessa scottimasiinassa hauista ja hyvältähän se tuntu ku viimeks tein sitä 2 vuotta sitte :D

Nyt vois lähtee nukkumahommiin.

Kertokaas nopeeta arvio siitä, että jos oon plussilla +300kcal syyskuusta lähtien ja sit toukokuun loppuun mennessä pitäs saada rasvat 10% niin kuinka pitkä diettikausi pitäisi pitää massakauden lopuksi? tällä hetkellä rasvat 17%.

Aattelin et tätä kautta saan nopeeta vastauksen ku täs threadis ne ihmiset on tähä aikaa. :D

Huomenta pallerot.
Tuli ainakin herättyä ajoissa, ku vesisade herätti. Menin sitten vaihtelun vuoksi julkisilla töihin, huomatakseni että sade lakkasi heti kun astuin ulos. Noh, eipä sinänsä harmittanut, vaikka sama aika olisi mennyt pyöräillessä.

tänään olis taas parit treenit ja pitäs käydä töissä moikkaamassa työkavereita. vettä tulee kun esterin perseestä ja on pimeää :haart:

Möö huomenta. Röihin vaan. Mitä tekis, vois vaikka päällystää kirjoja koko päivän.

No johan on porukkaa..

Koskahan sitä pääsisi ammuskelemaan. Perämettässä mummom mökillä on niin komiat paikat pamautella ja siellä se Valmet 412 ja sotilaskivääri odottelisivat...

Huomenna vapaapäivä, mitähän sitä keksis. :D :dance:

Back
Ylös Bottom