olen varmaan sairas, kun tykkään päällystää kirjoja, odotan innolla, että lapset menee kouluun(ihan vaan sen takia, että pääsen vetämään kontaktimuovia!) :D
Juu tänne vaan seuraks. Tos ois muutama sata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen varmaan sairas, kun tykkään päällystää kirjoja, odotan innolla, että lapset menee kouluun(ihan vaan sen takia, että pääsen vetämään kontaktimuovia!) :D
Siitä.
Ei kai sulla vielä tuos iäs kahen päivän krapulaa tule?
Ei tuo iästä välttämättä oo kiinni.
tänään olis taas parit treenit ja pitäs käydä töissä moikkaamassa työkavereita. vettä tulee kun esterin perseestä ja on pimeää :haart:
Syksy tulloo :haart: Ootan innolla viikonloppuja jolloin voi notkua kapakassa ja kattoa ku ulkona sataa vettä. Sit vaan hyvä asento, rokkia ja olutta. Ehkä mun pitäs muuttaa jonnekin päin norjaa, jotta voisin nauttia sateisista keleistä enempi :D
Ei kai sulla vielä tuos iäs kahen päivän krapulaa tule?
Muutamat ikävuodet lisää, ja johan alkaa rapulaa löytymään. Kun saavutat 35v, niin sulla muuta ookkaan, vaikka yhen siiderin vetäisitkin.Ei mulle tule koskaan krapulaa. :D Hyvä aineenvaihdunta ja en ota övereitä! Parin viikon päästä on Neverland-festarit ja siellä saattaa ottaa vähän huikkaa, että jaksaa tampata yöhön asti. :D
Autocorrectoin.
Mikää ei mee kohtuuvella. Ku ei se ota siihen.