Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Tuli eilen hoilattua Talvisotaa Stadikalla. Minä riehuin kuin mikäkin huligaani, enkä ollut ainoa.

Näitkö sotilassoittokunnan Espalla perjantaina? Oli niiiiiiin ihan sun juttu:) ne marssikin ja soitti vielä lisäksi marssimusiikkia. Jos tulet Suokkiin, niin voin kertoa lisäksi huonon jutun, jota en tähän viitsi kirjoittaa.

Näitkö sotilassoittokunnan Espalla perjantaina? Oli niiiiiiin ihan sun juttu:) ne marssikin ja soitti vielä lisäksi marssimusiikkia. Jos tulet Suokkiin, niin voin kertoa lisäksi huonon jutun, jota en tähän viitsi kirjoittaa.

Olin perjantaina vielä maalla, joten en nähnyt. Toisekseen, usko tai älä, mutta olen nähnyt sotilassoittokuntia aika monta kertaa. Silloinkin ne marssivat ja soittivat marssimusiikkia. Paljon olet valmis maksamaan siitä, että tulen Suokkiin?

Minä näin sen espan sotilassoittokunnan. Siellä oli kyllä etupään rumpua paukuttamassa niin pieni pätkä, että pohdittiin siinä syönnin lomassa, jotta mitenkä se saa edes pamauteltua sitä rumpuaan. Mutta hyvin soittivat ja marssivat.

Vuosi oli 2009, ja Ville juuri eronnut. Noihin aikoihin sain elantoni korjaamalla traktoreita, ja tämä soi radiossa. Ajattelin vain jakaa tämän hetken teidän kans, se oli hyvää aikaa ku ei ollu oikeestaan rahaa eikä velkaa, joka viikonloppuna oli eri nainen ja joka ikinen maanantai krapula. Oon mä joskus elänykki vaikka nykyään en mitään ikinä enää teekkään :D Nyt vaan ootan keski-ikää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No en usko kun olet niin nuori, kovin montaa et ole voinut ehtiä nähdä. Voit judo maksaa minulle bensat niin voin ottaa sinut kyytiin lauantaina. Ja voin kertoa sitten teille molemmille soittokuntajutun, paljon huonomman kuin Kairan.

Höhööö Effekin eros vuonna 2009. Sen jälkeen ei olekaan tapahtunut juuri mitään mainitsemisen arvoista. Paitsi se että alotin juomaan jossain vaiheessa ja tänään lopetin.

Viiiihdoinkin kotona reissun jälkeen. Mökillä oli mukavaa, vaikka sinne ajaa sen 5h. Kuopion Ikeassakin tuli käytyä naisväen kanssa ja tottakai sieltä tarttui autollinen tavaraa mukaan, vaikka ei pitänyt ostella mitään erikoista :D Onpahan uusia sisutushärpäkkeitä kotona. Nii ja tarttu sieltä muutamia lisäravinteitaki ;)

Huomenna onneksi taas salille :)

Vuosi oli 2009, ja Ville juuri eronnut. Noihin aikoihin sain elantoni korjaamalla traktoreita, ja tämä soi radiossa. Ajattelin vain jakaa tämän hetken teidän kans, se oli hyvää aikaa ku ei ollu oikeestaan rahaa eikä velkaa, joka viikonloppuna oli eri nainen ja joka ikinen maanantai krapula. Oon mä joskus elänykki vaikka nykyään en mitään ikinä enää teekkään :D Nyt vaan ootan keski-ikää.

Milloin oli se hetki, kun lopetit sen elämisen?

Milloin oli se hetki, kun lopetit sen elämisen?
Jaa-a. Olikohan 2011. Ryyppäämisen takia oleen jo aika kusiset paikat välillä ja painoa miehekkäät 111kg, päätin että jospa tämä oli tässä yhtenä aamuna ku olin tapellu nyrkkini, housuni ja jonkun ikkunan rikki. Siinä oli semmonen parin vuoden rokkenroll-vaihde, ihan hyvää aikaa loppua lukuunottamatta.

:haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi perkele minkä hajusta leipää. Voikohan tossa olla muka jotain sanomista, kun ollu jääkaapissa avaamaton paperipussukka ja eilinen päiväys? Ei kai nyt sentään. Haisee kyl melko luotaantyöntävältä.

Jaa-a. Olikohan 2011. Ryyppäämisen takia oleen jo aika kusiset paikat välillä ja painoa miehekkäät 111kg, päätin että jospa tämä oli tässä yhtenä aamuna ku olin tapellu nyrkkini, housuni ja jonkun ikkunan rikki. Siinä oli semmonen parin vuoden rokkenroll-vaihde, ihan hyvää aikaa loppua lukuunottamatta.

Osuuko lähelle?
1499630.webp

Olitko rähissy Nivalan juntteja vastaan? Jos olit, niin sitten se oli aivan oikein tehty. Haapavetisetkin käy.

Olitko rähissy Nivalan juntteja vastaan? Jos olit, niin sitten se oli aivan oikein tehty. Haapavetisetkin käy.
Enpä oikeestaan kauheesti Nivalassa oo koskaan pyöriny, se on aikamoinen peräreikä. Toi oli jonku mustalaisen kans rähinöintiä, en ostanu siltä puhelinta niin se jotenki kilahti. Itehän mä pyrin välttään tappeluja, mutta joskus sitä on pakko.

Enpä oikeestaan kauheesti Nivalassa oo koskaan pyöriny, se on aikamoinen peräreikä. Toi oli jonku mustalaisen kans rähinöintiä, en ostanu siltä puhelinta niin se jotenki kilahti. Itehän mä pyrin välttään tappeluja, mutta joskus sitä on pakko.

Nekin joskus eksyvät sen oman manttaalinsa ulkopuolelle rähisemään. Itehän tietysti tyttölapsena aika hyvin pysyin noiden rähinöiden ulkopuolella (omat teinirähinät asia erikseen), mutta sen muistan kun joskus Tuiskulan pihalla jouduin aivan vahingossa johonki Toholampi-Sykäräinen -joukkorähinän keskelle. Se oli tosi kivaa. Not. Onneks net oli kaikki minua isompia niin pääsin kainalon alta pois tilanteesta.

Back
Ylös Bottom