Hulttio. Saikko pillua?
Minä? En nyt ala kirjoittamaan tähän sellaista tekstiä, joka kuuluu Kaatikselle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulttio. Saikko pillua?
Voi olla ihan hyvä veto. En määkään oo saanu.Minä? En nyt ala kirjoittamaan tähän sellaista tekstiä, joka kuuluu Kaatikselle...
No kuka ny olis saanu!
^Tuli eilen hoilattua Talvisotaa Stadikalla. Minä riehuin kuin mikäkin huligaani, enkä ollut ainoa.
ne marssikin ja soitti vielä lisäksi marssimusiikkia. Jos tulet Suokkiin, niin voin kertoa lisäksi huonon jutun, jota en tähän viitsi kirjoittaa.Näitkö sotilassoittokunnan Espalla perjantaina? Oli niiiiiiin ihan sun juttune marssikin ja soitti vielä lisäksi marssimusiikkia. Jos tulet Suokkiin, niin voin kertoa lisäksi huonon jutun, jota en tähän viitsi kirjoittaa.

Vuosi oli 2009, ja Ville juuri eronnut. Noihin aikoihin sain elantoni korjaamalla traktoreita, ja tämä soi radiossa. Ajattelin vain jakaa tämän hetken teidän kans, se oli hyvää aikaa ku ei ollu oikeestaan rahaa eikä velkaa, joka viikonloppuna oli eri nainen ja joka ikinen maanantai krapula. Oon mä joskus elänykki vaikka nykyään en mitään ikinä enää teekkään :D Nyt vaan ootan keski-ikää.
Jaa-a. Olikohan 2011. Ryyppäämisen takia oleen jo aika kusiset paikat välillä ja painoa miehekkäät 111kg, päätin että jospa tämä oli tässä yhtenä aamuna ku olin tapellu nyrkkini, housuni ja jonkun ikkunan rikki. Siinä oli semmonen parin vuoden rokkenroll-vaihde, ihan hyvää aikaa loppua lukuunottamatta.Milloin oli se hetki, kun lopetit sen elämisen?
Jaa-a. Olikohan 2011. Ryyppäämisen takia oleen jo aika kusiset paikat välillä ja painoa miehekkäät 111kg, päätin että jospa tämä oli tässä yhtenä aamuna ku olin tapellu nyrkkini, housuni ja jonkun ikkunan rikki. Siinä oli semmonen parin vuoden rokkenroll-vaihde, ihan hyvää aikaa loppua lukuunottamatta.

Jaa-a. Olikohan 2011. Ryyppäämisen takia oleen jo aika kusiset paikat välillä ja painoa miehekkäät 111kg, päätin että jospa tämä oli tässä yhtenä aamuna ku olin tapellu nyrkkini, housuni ja jonkun ikkunan rikki. Siinä oli semmonen parin vuoden rokkenroll-vaihde, ihan hyvää aikaa loppua lukuunottamatta.
Enpä oikeestaan kauheesti Nivalassa oo koskaan pyöriny, se on aikamoinen peräreikä. Toi oli jonku mustalaisen kans rähinöintiä, en ostanu siltä puhelinta niin se jotenki kilahti. Itehän mä pyrin välttään tappeluja, mutta joskus sitä on pakko.Olitko rähissy Nivalan juntteja vastaan? Jos olit, niin sitten se oli aivan oikein tehty. Haapavetisetkin käy.
Enpä oikeestaan kauheesti Nivalassa oo koskaan pyöriny, se on aikamoinen peräreikä. Toi oli jonku mustalaisen kans rähinöintiä, en ostanu siltä puhelinta niin se jotenki kilahti. Itehän mä pyrin välttään tappeluja, mutta joskus sitä on pakko.