Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuiskulassa joskus muutaman kerran käväsin, mutta eipä se oikein napostellu :D Eihän Sykäräisissä ees asu juuri ketään, tuskin sieltä kovin suurella volyymilla tullaan tappeleen oikein Nivalaan asti?Nekin joskus eksyvät sen oman manttaalinsa ulkopuolelle rähisemään. Itehän tietysti tyttölapsena aika hyvin pysyin noiden rähinöiden ulkopuolella (omat teinirähinät asia erikseen), mutta sen muistan kun joskus Tuiskulan pihalla jouduin aivan vahingossa johonki Toholampi-Sykäräinen -joukkorähinän keskelle. Se oli tosi kivaa. Not. Onneks net oli kaikki minua isompia niin pääsin kainalon alta pois tilanteesta.
Noin luki biisin tiedoissa, riipasee.Vuonna 2007 muusikko Kari "Näkä" Närhi teki kappaleen "Avoin Kirje" vakavaa masennusta sairastavalle tyttärelleen. Laulussa Kari kertoi, ettei halua menettää tytärtään. Tuolloin kaikki näytti vielä hyvältä. Kuunneltuaan levyn tytär lähetti isälle tekstiviestin: "Et sä mua menetä"
Mutta elämässä kaikki ei mene niin kuin toivoisi. Tia teki itsemurhan sairaalassa 18-vuotiaana. Tian nuori elämä päättyi maanantaina 17.11.2008.
On nää pimenevät kesäillat vaan jotenkin lohduttomia.
Tasan 2 viikkoa lomaa jäljellä :(

Tasan 2 viikkoa lomaa jäljellä :(
Sama. Mutta mulla onkin vasta 2 viikkoa allakin, toisin kuin eräällä...