Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

meinasitko ruveta hämähäkkimiestä leikkimään? :D

Mun maha ei mahdu hämähäkkimiehen rooliin.. Muuten kyllä sekin voisi olla ohjelmassa :D

Kolleilla joku kesäkiima tai jotain. :D Lähdin ulkoiluttamaan lihaksiani (= läskejäni) kävelylle kaupungille pienessä kesämekossa niin jo ensimmäisen 50 metrin matkalla kotiovelta kolmesta ohimenevästä autosta oli jo laskettu ikkunaa auki ja sateli kehuja. :D Samaa jatku koko lenkin ajan. Ei taida siirtyä arkikäyttöön toi mekko. :nolo:

Just kävin kaupassa niin siellä oli kyllä kassajonossa yksi :kuola: arvoinen perä jonottamassa.. Sellaiset tosi tiukat ihonmyötäiset juoksuhousut, ihan out of my league juttuja tuollaset.

Niin te vaan naiset kiusaatte meitä viattomia :D

product.webp

Harmittelen, ettei makuaistini flunssan takia ole parhaimmillaan, sillä tämä on ihan perkeleen hyvää tavaraa. :haart:

Miksei suomessa oo tälläsiä? Mä niin haluaisin tommosen wc-pöntön :|

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Noi on oikeesti aika huvittavia :D Kerran kesken toimituksen satuin kyynärpäällä painamaan konsolissa tuohon pesunappiin, hieman pääs yllättään. :D (Ei just tuollanen ole ollu tuo konsoli mihin minä olen törmännyt, mut hyvin samantyylisiä. Osassa enemmänkin toimintoja)

Raskas päivä oli eilen puutöissä. Pääs ainaki kunnol huuattaa Jontikkaa!

Juuri tässä pääsin kotiin Amsterdamista. Nyt vähän vettä naamariin, ja unille. Ottakaa siitä tanssiva banaani kuitenkin: :dance2:

Eilen kolotti viinahammasta, tänään vastaavasti muistan miksi en ole juonut pitkään aikaan...

Krapulaa mulle ei tuu koskaan mutta sen tuntee kyllä elimistössä, että on tullut käytyä vihteellä.

Mullekkaan ei tullut 21 ikävuoteen asti krapulaa, nyt ne on alkanu tulemaan aika vittumaisina.

Mulla oli taas nuorena se etu, että ei pystynyt syömään krapulassa kun oli niin paha olo. Nykyään sillä syömisellä ei ole mitään tolkkua ja alkuviikko menee älyttömässä pöhössä.

Käsittämättömän vähällä selvisivät tuosta lentokoneonnettomudesta, jos vain kaksi on kuollut. Huhhuh. Kyllä taas muutaman viikon päästä tekee mieli lentää...

Mitä tahansa tänään teettekin, muistaakaa, että hevosia saa uittaa enintään kolme kertaa viikossa. Uittaminen suoritetaan hevosupseerin tai rehumestarin johdolla.

Jos sitä rippijuhliin lähtis.. Taitavana luontaisena ketkuna vältin kirkkoon menemisen. Näiden jälkee enää yhdet häät ja polttarit. Takana kahdet häät+polttarit, hautajaiset, ylppärit. Riittää juhlimine tälle kesää. Vaikka puku miehen tekeekin

Back
Ylös Bottom