Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luuletko ees et sulle asti riittäis. :D Kohta syöty jo...

Seuraavan kerran isompi annos ja kerrot ajoissa vaikka viikkoa ennen, deal?

Seuraavan kerran isompi annos ja kerrot ajoissa vaikka viikkoa ennen, deal?

Ihan hyvä jos mää vaan suunnittelisin tekemisiäni jotenki etukäteen. :D Elän yleensä hetkessä...

Ai? Joko nyt?

e: Koira näytti tältä kun grillasin pihalla kanaa
can-dobby-have-some-chicken.jpg

^ Minä näytin tuolta kun paistoin itselleni piffiä

Tulipas sitten otettua pikkuiset päikkärit ruoan jälkeen :) No onneksi se ei ole niin justiinsa näin lomalla :D

Joku kerta vielä nukahan tuohon välille kun ajan pitkää matkaa. Alko Jyväskylän pohjoispuolella tuntua siltä, että eihän se nyt oikeesti haittaa jos hetkeksi pistän silmät kiinni... Sitten vähän itteä avarilla naamaan ja isoon ääneen laulamista. Onneks koira oli auton tavaratilassa kaukana niin ei menny reppanalta kuulo mun loilotuksista. Kellekään ei tietenkää voi soittaa ku "en minä viiti häiritä"... :D

Muistan ajat ennen Chilikauppaa ja Poppamiestä, kun piti Puljusta tilailla Dave's Insanity-soosseja ja Blairin sipsejä sikahinnalla :D Nykyään helpompaa ku niitä saa jo marketeista.

Kolleilla joku kesäkiima tai jotain. :D Lähdin ulkoiluttamaan lihaksiani (= läskejäni) kävelylle kaupungille pienessä kesämekossa niin jo ensimmäisen 50 metrin matkalla kotiovelta kolmesta ohimenevästä autosta oli jo laskettu ikkunaa auki ja sateli kehuja. :wtf: Samaa jatku koko lenkin ajan. Ei taida siirtyä arkikäyttöön toi mekko. :nolo: Huom. ihan tavallinen trikoomekko...

Back
Ylös Bottom