Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle tulee mieleen tosta tilanne, että tyttö on istunu lumihangessa liian kauan ja saanu pissitaudin.

Sitten äiti sanoo, että nyt sulla sitten on pimpiäinen.

Joo, se on hyvä vähän kattoo ku puskasta kiikaroi pimpiäisiä ettei oo ampiaisia sitte lähistöllä.

Olin ihan vaan tiedustelemassa ampumalinjoja, on sen verran syrjässä toi paikka ettei siellä mihinkään pimpettimiin törmää.

Jaaaaaa. Sulla on kyllä mahtava elämä, teetkö sä ees töitä vai meneekö aika ajellessa erilaisia nopeita kamppeita ja ampuessa?

Ihan vitun mahtava:D Kyllä mä välillä käyn työmaallakin kääntymässä, tosin tää heinäkuu on lomaa joten aikaa kaikkiin turhuuksiin.

Ei pitäny tänään mennä salille, kävin eilen treenaamassa jalat tosi kovaa. Tullu tänään syötyä reilu kilo lihaa, kivasti protskua. Mietin jotta sama jos kävis vetämässä kropan läpi (paitsi jalat, tai jos vähän...).

Tänää vois mennä ihan vaan muiden hämmennyksen vuoksi treenaamaan salille pelkästään otevoimaa. Jos jaksaa niin pohkeet päälle.

Juuri tuli syötyä 600g kanaa ja litra maitoa päälle, kyllä teki hyvää.

Lomaaaaahhhh!!! Täytyykin lähtä terassille kattelemaa pimpiäisiä...

Loma se alkoi täälläkin, mutta taivas repesi siinä vaiheessa kun kotia pääsi. Ei tartte kuvitella terasseista..

Itse tilasin sitä Poppamiehen verkkokaupasta. Mulla oli pari niitä makuja, Cheddar ja sit normaali. Pari vuotta sitten tilasin. "Bacon Salt". Ihan uskomatonta tavaraa. Joskus paistoin possun maustamattomia pihvejä ja heitin kunnon kerroksen pekonisuolaa päälle niin ai että, ihan ku olis koko pihvit ollu pelkkää pekonia :kuola:

Back
Ylös Bottom