miten pääs unohtuu! alkaa olee paketti kasassa...plus tietysti lasten myötä talottujen unelmien tuoma katkeruus.
Ja ruikkua kynsien alla? Puklua rinnuksilla? Raskausarpia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten pääs unohtuu! alkaa olee paketti kasassa...plus tietysti lasten myötä talottujen unelmien tuoma katkeruus.
Tää on toivottavasti joku hetkellinen mielenhäiriö, mutta mä harkitsen parhaillaan ihan tosissani. Mikähän lienee hotellien tilanne...Aivan jäätävän kovaa ysärisettiä!
Tonne kyllä houkuttelis hyökätä jo heti huomenna...
Ja ruikkua kynsien alla? Puklua rinnuksilla? Raskausarpia?
Louis CK sanoi, että nainen ei ole nainen ennenku pieni ihminen on tullut ulos vaginasta ja tallonut unelmien päälle.miten pääs unohtuu! alkaa olee paketti kasassa...plus tietysti lasten myötä talottujen unelmien tuoma katkeruus.
Näin E-roticin viime syksynä ja oli kyllä pettymys. Odotin kovasti, että pääsee verestämään teinimuistoja, mutta vähän jäi laimeaksi.muoks. onko se nyt lähdettava katsomaan E-rotic:ia...

No ihan jo ajatuksena ysärifestarit Jämsässä on melkein sivuuttamaton paikka.Näin E-roticin viime syksynä ja oli kyllä pettymys. Odotin kovasti, että pääsee verestämään teinimuistoja, mutta vähän jäi laimeaksi.
Ei sillä, kyllä tonne lähtis. Ysärimusa on kuitenkin aina ysärimusaa![]()
Näin E-roticin viime syksynä ja oli kyllä pettymys. Odotin kovasti, että pääsee verestämään teinimuistoja, mutta vähän jäi laimeaksi.
Ei sillä, kyllä tonne lähtis. Ysärimusa on kuitenkin aina ysärimusaa![]()
Totta, totta... Vielä ehtis päättään.No ihan jo ajatuksena ysärifestarit Jämsässä on melkein sivuuttamaton paikka.
Jännästi ;DOon pyrkiny vähentään tota ysärin nauttimista :D
Tää on toivottavasti joku hetkellinen mielenhäiriö, mutta mä harkitsen parhaillaan ihan tosissani. Mikähän lienee hotellien tilanne...
Odottelee itellä myös tuo Sennasta kertova dokkari katsottavien jonossa. Onko mielenkiintoinen?
Tossa olis nostalgiapisteet sen verran korkealla, että saattaisi jopa unohtua, että mähän vihaan tommosta musaa.Hetkellinen mielenhäiriö? Ite oon fanittanu ysäriä jo 80-luvulta lähtien...
En tiedä hotelleista, mutta mitä lippuihin tulee niin esim lauantain päiväliput on jo loppuunmyyty eli 2 pv:n ja perjantain lippuja vielä on..
En tosin suosittele välttämättä niille, jotka ovat formuloita seuranneet tuohon aikaan, kun tuskin leffassa hirveästi on mitään uutta. Minä itse opettelin lukemaan sinä vuonna kun Senna kuoli, joten minulle nuo tapahtumat olivat aika pimennossa.
Heinän seivästys.Tervaat venettä?
Eipä taida olla Himoksen hotellissa tilaa. (Tai sit mä vaan en osaa kattoo.) Ei si.Hetkellinen mielenhäiriö? Ite oon fanittanu ysäriä jo 80-luvulta lähtien...
En tiedä hotelleista, mutta mitä lippuihin tulee niin esim lauantain päiväliput on jo loppuunmyyty eli 2 pv:n ja perjantain lippuja vielä on..
Ostinpa tuossa valkosipulivoita.
Kotona sitten katsoin, että tässähän on perkele 77 prosenttia rasvaa.
Heinän seivästys.