Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aivan jäätävän kovaa ysärisettiä! :rock:
Tonne kyllä houkuttelis hyökätä jo heti huomenna...
Tää on toivottavasti joku hetkellinen mielenhäiriö, mutta mä harkitsen parhaillaan ihan tosissani. Mikähän lienee hotellien tilanne...

muoks. onko se nyt lähdettava katsomaan E-rotic:ia...
Näin E-roticin viime syksynä ja oli kyllä pettymys. Odotin kovasti, että pääsee verestämään teinimuistoja, mutta vähän jäi laimeaksi.
Ei sillä, kyllä tonne lähtis. Ysärimusa on kuitenkin aina ysärimusaa :)

Näin E-roticin viime syksynä ja oli kyllä pettymys. Odotin kovasti, että pääsee verestämään teinimuistoja, mutta vähän jäi laimeaksi.
No ihan jo ajatuksena ysärifestarit Jämsässä on melkein sivuuttamaton paikka.

Oon pyrkiny vähentään tota ysärin nauttimista :D

:lol2:

Vaan kyllähän se pistää jalat vipattamaan :dance2:

Tää on toivottavasti joku hetkellinen mielenhäiriö, mutta mä harkitsen parhaillaan ihan tosissani. Mikähän lienee hotellien tilanne...

Hetkellinen mielenhäiriö? Ite oon fanittanu ysäriä jo 80-luvulta lähtien...

En tiedä hotelleista, mutta mitä lippuihin tulee niin esim lauantain päiväliput on jo loppuunmyyty eli 2 pv:n ja perjantain lippuja vielä on..

Odottelee itellä myös tuo Sennasta kertova dokkari katsottavien jonossa. Onko mielenkiintoinen?

Vastaan tähän ketjuun, kun missasin tuon yöketjun kysymyksesi.

Tuo Senna-dokkari oli aivan helvetin hyvä. Pirun sujuva dokkari, joka kertoo todella hyvin urheilulajiin liittyvät elämänvaiheet (ja Sennan yksityiselämä jää pienemmälle huomiolle). Ainoa ongelma oli, että välillä oli hankala sanoa, että mikä kausi on milloinkin menossa ja yhdessä välissä en ollut varma, oliko nyt menossa Prostin välivuosi vai ei, eli leffassa oli menossa 1991 vaikka aluksi luulin että 1992. Selvisi tuo tosin parin minuutin katsomisella. Uskaltaisin jopa sanoa, että paras dokumenttielokuva, mitä olen tähän asti nähnyt.

En tosin suosittele välttämättä niille, jotka ovat formuloita seuranneet tuohon aikaan, kun tuskin leffassa hirveästi on mitään uutta. Minä itse opettelin lukemaan sinä vuonna kun Senna kuoli, joten minulle nuo tapahtumat olivat aika pimennossa.

En tiedä hotelleista, mutta mitä lippuihin tulee niin esim lauantain päiväliput on jo loppuunmyyty eli 2 pv:n ja perjantain lippuja vielä on..
Tossa olis nostalgiapisteet sen verran korkealla, että saattaisi jopa unohtua, että mähän vihaan tommosta musaa.

Katoin kanssa tota lipputilannetta. Vetäsin pienet tirsat ja pitää nyt tuumata asiaa uudestaan astetta virkeämpänä.

En tosin suosittele välttämättä niille, jotka ovat formuloita seuranneet tuohon aikaan, kun tuskin leffassa hirveästi on mitään uutta. Minä itse opettelin lukemaan sinä vuonna kun Senna kuoli, joten minulle nuo tapahtumat olivat aika pimennossa.

Minä suosittelen. Dokumentin tapahtumista on jo 20-30 vuotta joten suurin osa jutuista on jo unohtunut vanhemmaltakin väeltä. Toki parempi varmasti niille joita F1 kiinnostaa, mutta 90-luvun alun tapahtumista ei ole kuin hyvin heikkoja muistikuvia. Itse olen pari vuotta Krideä vanhempi ja muistan katsoneeni Sennan viimeisen kisan, muistikuvia on myös saman viikonlopun aika-ajoissa tapahtuneesta kuolemantapauksesta. Kaudesta 93-94 ei mitään käryä ollut ennen Senna-dokkaria, jossa se kerrottiin hienosti kuten aikasemmatkin Sennan ajokaudet. Yksi parhaista dokumenteista mitä olen nähnyt.

Johan nyt myrkyn lykkäs! Huomenna tulee myös Hämeenlinnan Bio Rexissä enskariin Itse Ilkimys 2. Näytetään sekä 2D:nä, että 3D:nä – mutta vain dubattuna! En arvosta. :(

Eipä taida olla Himoksen hotellissa tilaa. (Tai sit mä vaan en osaa kattoo.) Ei si.

Nyt ei mene hyvin.

^ joo siltä näyttää. Just sen perusteella kun sunnuntai on seuraava päivä jolle antaa tehdä huonehaun

Edit.

Ostinpa tuossa valkosipulivoita.

Kotona sitten katsoin, että tässähän on perkele 77 prosenttia rasvaa.

No mitäs sit luulit siinä olevan :D

Alan saunan lämmitykseen. Illalla lastaan reppuun kaljaa ja painun polkupyörällä salolle suolampiloille haukia kalastelemaan.

Back
Ylös Bottom