Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä on Bruce. Nuff said.
Aivan. Ja siinä on myös Jai Courtney. :haart:

jai-courtney-photocall-a-good-day-to-die-hard-01.webp

Ei mitään makeeta ennen reeniä elsu!

Kävin loman kunniaks kahvilassa 2 h sitten syömään karjalnpiirakan munavoilla, mansikkaviinerin ja ison kupin kahvia. Sen jälkeen piti mennä pikemmiten reenaan. Niin nyt ehkä voi vähän jo alkaa arpoon, sen verran on äklö olo tuosta viineristä vaikka se hyvää olikin. Hyvä ja huono että mansikkapitkot oli loppu :kuola: Vedän sellasenkin maidon kera vahingossa helposti napaani. Ei vaan tarvi hetkeen urheilua miettiä.

Kaiken surkeuden lisäks, oma "rautasali" on kiinni kunnostuksen takia ja joudun käymään salilla jossa on naisia tiukoissa treenivaatteissaan ähkimässä ja pullistelemassa. Ei siinä voi reenata tosissaan. Menkää kotionne siitä! :D

en mä kykene syömään mitään ennen treeniä- nou hätä :D mut nyt treenin jälkeen voi syödä ku hevonen pullaa!

Vittu mua ramasee, tekis mieli jäädä sohvalle köllimään mutta pakko kai se on mennä kerta viikkoon pesäpalloa pelaamaan.

Mun edellinen MasterCard Silver meni vanhaksi. Viime kuukausi oli viimeinen voimassaoleva kuukausi. Uusi kortti tuli jo postista, mutta kysymys kuuluu: onko tuo nyt heti 1.7 astunut voimaan siis tuo uusi kortti ja toimiiko se vanhan kortin tunnusluvulla? En tiedä...

Ja kaiken kukkuraks en muista mun Goldin tunnuslukua...:nolo: ...ja pitäs aamulla maksaa hotelli luotolla...

Mun edellinen MasterCard Silver meni vanhaksi. Viime kuukausi oli viimeinen voimassaoleva kuukausi. Uusi kortti tuli jo postista, mutta kysymys kuuluu: onko tuo nyt heti 1.7 astunut voimaan siis tuo uusi kortti ja toimiiko se vanhan kortin tunnusluvulla? En tiedä...

Ja kaiken kukkuraks en muista mun Goldin tunnuslukua...:nolo: ...ja pitäs aamulla maksaa hotelli luotolla...

Eikös se sama tunnusluku ole. Voihan sitä 3 kertaa kokeilla.

Sama tunnusluku, on voimassa jos se sinulle asti on tullut.

Tänä iltana ohjelmassa kuhan uistelua, ruorissa on kyllä semmonen Kapteeni Stubing että ainakin kerran ajetaan karille.

Onneks sentään 4euron alelaarista löytyi semmosta laatukamaa että huh huh.
Toi Seiska on niiiiiiiiii-iiiiin hyvä.

Vittu mua ramasee, tekis mieli jäädä sohvalle köllimään mutta pakko kai se on mennä kerta viikkoon pesäpalloa pelaamaan.
Voi mäkin haluun pelaan pesistä! Tosin silleen ihan ämmämeiningillä ja mielellään muutenkin höntsäillen ilman mitään syöksyjä tms. En muista koska ois päässy lätkiin, varmaan joskus yläasteella viimeks.

Tänä iltana ohjelmassa kuhan uistelua, ruorissa on kyllä semmonen Kapteeni Stubing että ainakin kerran ajetaan karille.
Lenkillä kattelin, kun tossa Vanajalla oli jotkut kalamiehet paatteineen. Tuli kova hinku huutaa, että saanko mennä niiden kanssa hetkeks heittään virppaa. Periaatteessa kalastaminen on vähän liian pitkäveteistä puuhaa mulle, mutta toisaalta järvellä on aina kivaa. Soutelu on ehkä sitä kaikkein kivointa puuhaa.

Tänään oli viimeinen "kunnon" tentti. Huomenna olisi vielä yksi harjoitustyön puolustus"tentti", mutta nuo puhehommat tuntuu olevan minulla muutenkin hallussa, niin eipä siitä mitään stressiä tule. Huomenna alkaakin sitten loma.

Kattelin The Last Standin. Schwarzenegger on kyllä jo aika vanha ja köykäinen. Stallone on sentään vuoden vanhempi, mutta huomattavasti vetreämmässä kunnossa kuin Arska.

^Minun mielestä ei kyllä huonontanu yhtään elokuvaa, vaikka arska vanha jo onkin. Totesihan hän leffassakin, tuntevansa olonsa vanhaksi :D

Layla, toi meiän pesäpallo on juurikin tollasta vähän hötsäilyn ja tosikko palloilun välimuotoa. Ihan kivaa se loppujen lopuksi on. :)

Layla, toi meiän pesäpallo on juurikin tollasta vähän hötsäilyn ja tosikko palloilun välimuotoa. Ihan kivaa se loppujen lopuksi on. :)
Kuulostaa just parhaalta! Mä oon kilpailuhenkinen ja kun teen jotain niin teen kyllä tosissaan, mutten silti hampaat irvessä. Tai no... tärkeintähän ei ole voitto, vaan murskavoitto :D

Kattelin The Last Standin. Schwarzenegger on kyllä jo aika vanha ja köykäinen. Stallone on sentään vuoden vanhempi, mutta huomattavasti vetreämmässä kunnossa kuin Arska.

The Last Stand tällä hetkellä katsottavana, tän jälkeen perään Stathamin Hummingbird. :) Mukava vapaailta liikunnasta!

The Last Stand tällä hetkellä katsottavana, tän jälkeen perään Stathamin Hummingbird. :) Mukava vapaailta liikunnasta!

Jälkimmäinen oli ihan hyvä, tai sen sen verran hyvä ettei leffan pituus tuntunu tuhlatulta ajalta.

Ite mietin, että kattosko Side Effects , The Place Beyond The Pines, vaiko 42.

Back
Ylös Bottom