Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään makeeta ennen reeniä elsu!
Kävin loman kunniaks kahvilassa 2 h sitten syömään karjalnpiirakan munavoilla, mansikkaviinerin ja ison kupin kahvia. Sen jälkeen piti mennä pikemmiten reenaan. Niin nyt ehkä voi vähän jo alkaa arpoon, sen verran on äklö olo tuosta viineristä vaikka se hyvää olikin. Hyvä ja huono että mansikkapitkot oli loppuVedän sellasenkin maidon kera vahingossa helposti napaani. Ei vaan tarvi hetkeen urheilua miettiä.
Kaiken surkeuden lisäks, oma "rautasali" on kiinni kunnostuksen takia ja joudun käymään salilla jossa on naisia tiukoissa treenivaatteissaan ähkimässä ja pullistelemassa. Ei siinä voi reenata tosissaan. Menkää kotionne siitä! :D
...ja pitäs aamulla maksaa hotelli luotolla...Mun edellinen MasterCard Silver meni vanhaksi. Viime kuukausi oli viimeinen voimassaoleva kuukausi. Uusi kortti tuli jo postista, mutta kysymys kuuluu: onko tuo nyt heti 1.7 astunut voimaan siis tuo uusi kortti ja toimiiko se vanhan kortin tunnusluvulla? En tiedä...
Ja kaiken kukkuraks en muista mun Goldin tunnuslukua......ja pitäs aamulla maksaa hotelli luotolla...
Mun edellinen MasterCard Silver meni vanhaksi. Viime kuukausi oli viimeinen voimassaoleva kuukausi. Uusi kortti tuli jo postista, mutta kysymys kuuluu: onko tuo nyt heti 1.7 astunut voimaan siis tuo uusi kortti ja toimiiko se vanhan kortin tunnusluvulla? En tiedä...
Ja kaiken kukkuraks en muista mun Goldin tunnuslukua......ja pitäs aamulla maksaa hotelli luotolla...
Kuha is the shit. Parasta järvikalaa mitä on.Tänä iltana ohjelmassa kuhan uistelua, ruorissa on kyllä semmonen Kapteeni Stubing että ainakin kerran ajetaan karille.
Toi Seiska on niiiiiiiiii-iiiiin hyvä.Onneks sentään 4euron alelaarista löytyi semmosta laatukamaa että huh huh.
Voi mäkin haluun pelaan pesistä! Tosin silleen ihan ämmämeiningillä ja mielellään muutenkin höntsäillen ilman mitään syöksyjä tms. En muista koska ois päässy lätkiin, varmaan joskus yläasteella viimeks.Vittu mua ramasee, tekis mieli jäädä sohvalle köllimään mutta pakko kai se on mennä kerta viikkoon pesäpalloa pelaamaan.
Lenkillä kattelin, kun tossa Vanajalla oli jotkut kalamiehet paatteineen. Tuli kova hinku huutaa, että saanko mennä niiden kanssa hetkeks heittään virppaa. Periaatteessa kalastaminen on vähän liian pitkäveteistä puuhaa mulle, mutta toisaalta järvellä on aina kivaa. Soutelu on ehkä sitä kaikkein kivointa puuhaa.Tänä iltana ohjelmassa kuhan uistelua, ruorissa on kyllä semmonen Kapteeni Stubing että ainakin kerran ajetaan karille.
Kuulostaa just parhaalta! Mä oon kilpailuhenkinen ja kun teen jotain niin teen kyllä tosissaan, mutten silti hampaat irvessä. Tai no... tärkeintähän ei ole voitto, vaan murskavoitto :DLayla, toi meiän pesäpallo on juurikin tollasta vähän hötsäilyn ja tosikko palloilun välimuotoa. Ihan kivaa se loppujen lopuksi on.![]()
Kattelin The Last Standin. Schwarzenegger on kyllä jo aika vanha ja köykäinen. Stallone on sentään vuoden vanhempi, mutta huomattavasti vetreämmässä kunnossa kuin Arska.
Mukava vapaailta liikunnasta!The Last Stand tällä hetkellä katsottavana, tän jälkeen perään Stathamin Hummingbird.Mukava vapaailta liikunnasta!
Mun housut on Turussa.