mulla oli yht 7viikkoa, ei sekään riitä mihinkään :D
No ei varmasti. Koko ajan miettii että ihan kohta takas töihin. Ja koko ajan sataa vettä ja kaikkea..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla oli yht 7viikkoa, ei sekään riitä mihinkään :D
No ei varmasti. Koko ajan miettii että ihan kohta takas töihin. Ja koko ajan sataa vettä ja kaikkea..
vois ottaa äkkilähdön etelään, ku tää kesä on taas tällanen...
No kyllä... ...varaatko sä vai mä? :D
Oon antanu sille kuuden vuoden aikana jo miljoona makkaraa ja nyt annan vielä enemmän. Mutta joka saatanan käärmeen tapan kyllä pihapiiristä. Eipä se nyt ihan hirveästi naurata, jos puree vaikka lapsiakin. Ja kun koiria on neljä, niin olihan tuo ihan odotettavissa. Viikko sitten oli tämä sankari jo haukkumassa kyytä pihalla ja eilen velipoika näki tuossa pihatienhaarassa oikein ison madon. Viime kesänä sipasin parilta rannassa päät pistolapiolla Liperiin. Nyt saattaa joutua oikein talkoisiin. Ei riitä, että punkkeja on niin perkeleesti, mutta nyt vielä nämä.
mihin lähdetään :D ainoo toive, et ei Egyptiin :D
Ajattelin tässä alotella liimanhaistelua.
Mikä merkki kierroksessa? Suosituksia?
Lisäksi kiinnostaa, onko tolu liian 90-lukua?
Olen jo immuuni tolulle.
Ratsasin pentujen puuhakerhosta kaikki erikeepperistä lähtien.
Siellähän yrittävät liimailla.
.
Krapula alkaa hellittää kun sai sapuskaa. Jo on oloja muutamasta tuopista...
Alle kolmen päivän ei tuu rapulaa. Ennen se oli viiden, mutta nykyään on tullut vanhaksi.Krapula alkaa hellittää kun sai sapuskaa. Jo on oloja muutamasta tuopista..
...ja siitä huomaa, että sinä olet tullut vanhaksi.