Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon antanu sille kuuden vuoden aikana jo miljoona makkaraa ja nyt annan vielä enemmän:). Mutta joka saatanan käärmeen tapan kyllä pihapiiristä. Eipä se nyt ihan hirveästi naurata, jos puree vaikka lapsiakin. Ja kun koiria on neljä, niin olihan tuo ihan odotettavissa. Viikko sitten oli tämä sankari jo haukkumassa kyytä pihalla ja eilen velipoika näki tuossa pihatienhaarassa oikein ison madon. Viime kesänä sipasin parilta rannassa päät pistolapiolla Liperiin. Nyt saattaa joutua oikein talkoisiin. Ei riitä, että punkkeja on niin perkeleesti, mutta nyt vielä nämä.

Toi meikän sankari innostu kantelemaan keväällä metsäautotiellä auton alle jääneitä kyyn raatoja. Joutui hieman alleviivaamaan, ettei kyihin kosketa. Tuo pöljä olisi kuitenkin seuraavaksi yrittänyt noutaa isännälle elävän kyyn, juhannuksena suoritettiin jo lähes tyylipuhdas elävän siilin nouto. Vähän oli vaan naama koiralla kierossa, kun se elävä piikkipallo pisteli huulia vasten :D

Siilille ei käynyt kuinkaan

mihin lähdetään :D ainoo toive, et ei Egyptiin :D

onko tullu huonoja kokemuksia Hurghadasta...? :D no Egypti on kyllä nähty, tosin siellä ois ollu se hyvä puoli et jos ei tulla toimeen niin oisi voinu vaihtaa sut kameleihin...:D

Kyllähän nyt tossa välimerenkin tienoilla (Espanja yms.) näyttäs aurinkoista ja kolmeakymppiä paikotellen olevan...:p

On kyllä ihme jos tänään selviää kotiin asti ehjänä, kun torkahin äsken jo kävellessäkin.

Täällähän on koirajuttuja! Sedällä oli aikoinaan koira nimeltä Kraju. Nimi tuli siitä, että kun sitä pentuna talutteli kotia kohti niin kolmesti sillä välin lipsautti päänsä pois pannasta ja lähti karkuun. Ja yöksi koira oli laitettu pottukellarin luukkuun kiinni, aamulla koira oli juossu takas "kotiinsa" pottukellarin ovi perässään. Siinä kohtaa setä oli tuuminu, että onpa raju koira.

Ei mitään hajua montako prosenttia tuosta on totta, mutta hauska tarina :D

Sama mies osas puhua myös naimahommista harvinaisen tyylikkäästi. Nuorena poikana pula-aikaan oli päässy neidon kans saatille, mutta matkalla naiselle oli tulla kusihätä. Siinä oli jo setä vähän ihmetelly, että miten se kusi tulee niinkö siivilän läpi, normaalistihan se tulee yhtenä suihkuna että suhahtaa. Noo, tämä asia valkeni ku neito oli viimein kellistetty hetekalle ja hamettaa käärittiin ylös, aivan täynnä kuivuneita paskakökkäreitä koko reva. Siitä piti ensin sormella kairata reikä josta oli tarkotus päästä ynähyttään, mutta pääs perhana lipsahtamaan sivuun ja suoraan mulkku semmoseen oikein terävään kokkareeseen. Melkein meni mulkun niskat nurin ja sillon piti kuulemma heittää tuumatki sikseen.

E: Ja tuossa allekirjotuksessa on yks vaarin sanoma viisaus, tämmönen kasvuympäristö minulla oli lapsena :D Ja ihan hyvä tuli, kaikesta huolimatta.

...ja siitä huomaa, että sinä olet tullut vanhaksi.

Mä join enemmän ja oon enemmän vanha eikä silti mitn. Näläkä oli aamulla, se lähti syömällä. Mä syytän kriinalle vaan kenttäolosuhteissa suoritetun harjoottelun vähyyttä.

Kävin Timo tänään irlantilaisella quines aamiaisella samassa irkussa ja pinotuoppiin se akka kinesinki laski.

Back
Ylös Bottom