Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ilmankos se isänsä häpeää tyttöään alitajuisesti jos noin on :D

Sadettaja = helikopteri suihkulla? En toisaalta ymmärrä miten Kaira sellaisen kyllä tekis..
Treenipäivyrissä on kuva, kun tuo muija on ihan vänkkyrässä ylösalaisin, jotain preikdansea. Se ilman housuja ja joku pyöräyttää vauhtiin ku karuselliin konsanaan niin jo vain.

Voijumalauta Kuparikatto on varmaan taas jossain naisissa, juuri kun olisi elämää suuremmat kysymykset käsittelyssä.

Parikytkiloa lihaa? :kuola: Mitäs juhlia se sinä oot järkkäämässä? :D

Mulle tule muutama illallisvieras, ja päätin, etten tarjoakkaan niille hirveä. Mut pääasiassa syön noi lihat ite :D veikkaan et lihakaupassa lähte lapasesta, kun mä haluun sitä sun tätä.

Mulle tule muutama illallisvieras, ja päätin, etten tarjoakkaan niille hirveä. Mut pääasiassa syön noi lihat ite :D veikkaan et lihakaupassa lähte lapasesta, kun mä haluun sitä sun tätä.

Muutama illallisvieras. :) Mä en kyllä noin isoa määrää osta kerralla, ei riitä tila pakastimessa ja muutenkaan ei viitsi ottaa riskiä et pakastin lasahtais ja menis lihat haaskuusee :)

Mut tuollaset festit kuullostaa kyllä kivalle :kuola:

Muutama illallisvieras. :) Mä en kyllä noin isoa määrää osta kerralla, ei riitä tila pakastimessa ja muutenkaan ei viitsi ottaa riskiä et pakastin lasahtais ja menis lihat haaskuusee :)

Mut tuollaset festit kuullostaa kyllä kivalle :kuola:

mulla on oikeen lihafestit :kuola: mä olen huomenna ku lapsi karkkikaupassa :D

mulla on oikeen lihafestit :kuola: mä olen huomenna ku lapsi karkkikaupassa :D

Kyllä läskillekin kelpaisi :kuola: Täytyy huomenna tuhota noi loput kanat niin pääsee sitten itsekin miettiin jotain oikeita piffejä loppuviikoksi :)

5596325752_025a65966f_b.webp

Pahoitteluni tästä erektiosta.

e: No nyt se tuli kuin tilauksesta:D

Laitan sulle kohta yksäriä.

Kuuntelin yhen amaranthen biisin ku alkukuvassa oli tuo niiden laulajanainen. Ihan koukussa nyt vaikken edes kuuntele "heviä". Ja että on kaunis nainen :haart:

Niin. Aamuisin olen todella vätys. Jos en nyt muutenkin, mutta olen kyllä hengenvaarallinen kuljettajakin aamulla töihin mennessä kun torkahtelen vähän väliä. Ei vaan pysty sellaisiin unirytmeihin mitä vaatis. Nyt ei väsytä yhtään ja viiden tunnin päästä pitäisi olla jo menossa. Yeah..

Niin. Aamuisin olen todella vätys. Jos en nyt muutenkin, mutta olen kyllä hengenvaarallinen kuljettajakin aamulla töihin mennessä kun torkahtelen vähän väliä. Ei vaan pysty sellaisiin unirytmeihin mitä vaatis. Nyt ei väsytä yhtään ja viiden tunnin päästä pitäisi olla jo menossa. Yeah..
Mä taas teen mieluiten just aamua, mutta oon huomannu että pystyn kyllä sopeutumaan melkeen mihin hyvänsä rytmiin. Jännästi erilaisia on ihmiset, hyvin jännä.

Jos olisi jonkin sortin valinnanvaraa työmarkkinoilla vaihtaisin varmaan työpaikkaa, vaikka pidänkin nykyisestä työstäni ja työporukasta. Tää vitutuksen määrä on vaan melkoinen joka ilta, kun tietää miten massiivinen hajotus on aamulla kellon herättäessä.

Back
Ylös Bottom