Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulihan siinä kippisteltyä to, pe ja la. Lauantaina rupes kohmelo helpottaa vasta kun rupes juomaan uudestaan. Tänään ei mittään oloja sit ollutkaan ku melko rauhallinen oli eilinen.

mikäs olis darrassa parempaa, kun 300 grammanen naudan entrecotepihvi ja lasi ihan superhyvää punaviiniä!

Minäpä paistoin 700 grammaa kariniemen kananpojan pippuripihviä. Oli muuten yllättävän hyvää (Suosittelen) vaikka olikin tuollanen valmiiksi maustettu.. En kylläkään jaksanu syödä ku puolet plus muut sörsselit, herää pian pelko että läski ei läskiinny enää ku ei jaksa syödäkää.. Ehkä se on tää kuumuus, eihän tuolla portaissakaa jaksanu juossa ku pari rundia salin jälkeen.

- - - Updated - - -

Syödessä tuli hiki, taitaa olla.

Normaalisti sanosin että harjoituksen puutetta mutta ku itelläki alko pistää vastaan.. Myönnettäköön ettei tääkään maha näillä keleillä jaksa vetää ruokaa nassuun. :D

Minäpä paistoin 700 grammaa kariniemen kananpojan pippuripihviä. Oli muuten yllättävän hyvää (Suosittelen) vaikka olikin tuollanen valmiiksi maustettu.. En kylläkään jaksanu syödä ku puolet plus muut sörsselit, herää pian pelko että läski ei läskiinny enää ku ei jaksa syödäkää.. Ehkä se on tää kuumuus, eihän tuolla portaissakaa jaksanu juossa ku pari rundia salin jälkeen.

oliks niissä joku mömmömarinadi, vai pelkästään ns. pintamaustettu?

oliks niissä joku mömmömarinadi, vai pelkästään ns. pintamaustettu?

Pintamaustettu, ei sellaista mömmöä. Niitä uitettuja mömmöjä syö pirukaan ku niistä edes näe päällepäin kaupassa millasta se liha siellä seassa on.. Noi oli hyviä piffejä eikä mitää roskapaloja :)

Pintamaustettu, ei sellaista mömmöä. Niitä mömmöjä syö pirukaan ku niistä edes näe päällepäin kaupassa millasta se liha siellä seassa on.. Noi oli hyviä piffejä eikä mitää roskapaloja :)

haa, täytyy enskerralla kaupassa kattoa löytyykö, ja pistää testiin! Huomenna olis lihakauppareissu ja parikytkiloa lihaa tarttis ostaa :kuola:

Hyvä se. Vähän meinas sydän lakata toimimasta hauiskäännössä. Mut muuten oikeen noheva reeni. Ennen reeniä oli yllättävänkin krapulainen olo, mut nyt tuntee olonsa taas ihmiseks.

Nyt on muutama päivä tullu syöpöteltyä ja juopoteltua siihen malliin että liekö on massa taas kohonnut 100 kilon komeammalle puolelle. Örgh.

Selkä aivan jumissa kun monta päivää nukkut kaverin sohvalla ja fiilis muutenkin veltto ja laiskanpulskea.

haa, täytyy enskerralla kaupassa kattoa löytyykö, ja pistää testiin! Huomenna olis lihakauppareissu ja parikytkiloa lihaa tarttis ostaa :kuola:

Parikytkiloa lihaa? :kuola: Mitäs juhlia se sinä oot järkkäämässä? :D

Joo kyllä noi oli selkeesti parempia ku mikää normikanashitti kaupoissa.. Pitäis vaan olla toinenkin syöjä ku yksin ei näköjää jaksa ja pakkauskoko oli tosiaan se 700g, vois vaikka huomenna heittää sit kanasalaatiksi kun ovat kylmiä, uudelleen lämmitys on rikos..

Sain sitten palautetta tanssilattialla, että yritän koko ajan lähteä viemään. Mitäs perhanaa, mä oon itteni "herra" eikä kukaan mua johdattele! Taas näyttöä siitä et musta ei vaan oo parisuhteeseen. Tai sitten kaverilla oli pienemmät testot ku mulla...vaiks oliki bodari.

Ei hitto. Meillä oli eilen vissiin joku tanssiskaba. Oon vetäny ainaki kyynärpää-polvikickkejä, sadettajan, ride the ponyn ja ostoskärryn. Luojan kiitos ei breikkiä eikä gangnam stylea.

Ei hitto. Meillä oli eilen vissiin joku tanssiskaba. Oon vetäny ainaki kyynärpää-polvikickkejä, sadettajan, ride the ponyn ja ostoskärryn. Luojan kiitos ei breikkiä eikä gangnam stylea.

Enkös mä sanonu ennen häihin lähtöäs että isäs siellä alitajuisesti "unohtanut" sut ilmoittaa ku just häpee noita tilanteita :D

Miten tehdään sadettaja ja ostoskärryt?

Liittyykö sadettajaan kuseminen jotenkin? Epäilyttäviä mielikuvia.

Ilmankos se isänsä häpeää tyttöään alitajuisesti jos noin on :D

Sadettaja = helikopteri suihkulla? En toisaalta ymmärrä miten Kaira sellaisen kyllä tekis..

Ilmankos se isänsä häpeää tyttöään alitajuisesti jos noin on :D

Sadettaja = helikopteri suihkulla? En toisaalta ymmärrä miten Kaira sellaisen kyllä tekis..

Minä kans mietin, että mites mulla se helikopteri onnistuu? :D Ostoskärryt on sellainen et ollaan työntävinään kuvitteellisia ostoskärryjä, poimitaan kyytiin tuotteita hyllystä ja muistetaan morjestaa naapuria. Sadettajassa leikitään käsillä sellaista nykivästi liikkuvaa nurtsin sadettajaa. Että sillain. Mutta en sentään yrittäny breikata, vaikka vähän teki mieli. Okei running mania kokeilin!

Sitä paitsi, isi jortsus kyllä aika huikeesti iteki!

Minä kans mietin, että mites mulla se helikopteri onnistuu? :D Ostoskärryt on sellainen et ollaan työntävinään kuvitteellisia ostoskärryjä, poimitaan kyytiin tuotteita hyllystä ja muistetaan morjestaa naapuria. Sadettajassa leikitään käsillä sellaista nykivästi liikkuvaa nurtsin sadettajaa. Että sillain. Mutta en sentään yrittäny breikata, vaikka vähän teki mieli. Okei running mania kokeilin!

Sitä paitsi, isi jortsus kyllä aika huikeesti iteki!

Isänsä tyttö, se on oikein :D Jos paikat pysy ehyenä niin mikäs siinä sitten :)

^ Ei huono. Kunhan valkosipuli ei mene uunin kautta vaan laitetaan vasta lopuks päälle.

Pitäis aina muistaa pestä kädet extra tarkasti kun on levittäny tuota ice poweria :D "Viileet" olot alakerrassa :D

Back
Ylös Bottom