Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikäs olis darrassa parempaa, kun 300 grammanen naudan entrecotepihvi ja lasi ihan superhyvää punaviiniä!
Syödessä tuli hiki, taitaa olla.
Minäpä paistoin 700 grammaa kariniemen kananpojan pippuripihviä. Oli muuten yllättävän hyvää (Suosittelen) vaikka olikin tuollanen valmiiksi maustettu.. En kylläkään jaksanu syödä ku puolet plus muut sörsselit, herää pian pelko että läski ei läskiinny enää ku ei jaksa syödäkää.. Ehkä se on tää kuumuus, eihän tuolla portaissakaa jaksanu juossa ku pari rundia salin jälkeen.
oliks niissä joku mömmömarinadi, vai pelkästään ns. pintamaustettu?

Pintamaustettu, ei sellaista mömmöä. Niitä mömmöjä syö pirukaan ku niistä edes näe päällepäin kaupassa millasta se liha siellä seassa on.. Noi oli hyviä piffejä eikä mitää roskapaloja![]()

haa, täytyy enskerralla kaupassa kattoa löytyykö, ja pistää testiin! Huomenna olis lihakauppareissu ja parikytkiloa lihaa tarttis ostaa![]()
Mitäs juhlia se sinä oot järkkäämässä? :DEi hitto. Meillä oli eilen vissiin joku tanssiskaba. Oon vetäny ainaki kyynärpää-polvikickkejä, sadettajan, ride the ponyn ja ostoskärryn. Luojan kiitos ei breikkiä eikä gangnam stylea.
Liittyykö sadettajaan kuseminen jotenkin? Epäilyttäviä mielikuvia.
Ilmankos se isänsä häpeää tyttöään alitajuisesti jos noin on :D
Sadettaja = helikopteri suihkulla? En toisaalta ymmärrä miten Kaira sellaisen kyllä tekis..
Minä kans mietin, että mites mulla se helikopteri onnistuu? :D Ostoskärryt on sellainen et ollaan työntävinään kuvitteellisia ostoskärryjä, poimitaan kyytiin tuotteita hyllystä ja muistetaan morjestaa naapuria. Sadettajassa leikitään käsillä sellaista nykivästi liikkuvaa nurtsin sadettajaa. Että sillain. Mutta en sentään yrittäny breikata, vaikka vähän teki mieli. Okei running mania kokeilin!
Sitä paitsi, isi jortsus kyllä aika huikeesti iteki!