Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toistaiseksi...pidemmän päälle voi käydä hullusti The Slaughter Rule.

On myös huomattavan dorkan näköistä kulkea nuuska huulessa.
Kyllä se on nyt wiisel pakko lopettaa, se on kuulemma dorkan näköstä. Vaihda vaikka röökiin, sehän on hyväksytympää ja silloin sen on myös oltava parempaa sulle.

Kyllä se on nyt wiisel pakko lopettaa, se on kuulemma dorkan näköstä. Vaihda vaikka röökiin, sehän on hyväksytympää ja silloin sen on myös oltava parempaa sulle.

Sama koskee ilmeisesti myös sinua??

Tupakka on vähintään yhtä suuri synti. Pitäisi teidän landepaukkujen tajuta nämä itsestäänselvyydet. Sähkötupakka on siinä rajoilla...

Sama koskee ilmeisesti myös sinua??

Tupakka on vähintään yhtä suuri synti. Pitäisi teidän landepaukkujen tajuta nämä itsestäänselvyydet. Sähkötupakka on siinä rajoilla...
Koskee, mutta ei juurikaan kosketa mitä mieltä muut on. Nuuska on mun syntilistalla aika vähäpätönen, oonhan mä tappanukki eläviä otuksia vähintään 8000kpl. Ota selvää nuuskasta enneku jeesustelet, ei se oo niin pahaa tavaraa ku yleisesti luullaan.

Koskee, mutta ei juurikaan kosketa mitä mieltä muut on. Nuuska on mun syntilistalla aika vähäpätönen, oonhan mä tappanukki eläviä otuksia vähintään 8000kpl. Ota selvää nuuskasta enneku jeesustelet, ei se oo niin pahaa tavaraa ku yleisesti luullaan.

Myönnän että terveysvaikutteet eivät ole täysin hallussa. Terveellistä EI TAATUSTI ole ja tuo "dorka-look" on ilmeisen tavoiteltu??

Myönnän että terveysvaikutteet eivät ole täysin hallussa. Terveellistä EI TAATUSTI ole ja tuo "dorka-look" on ilmeisen tavoiteltu??
Todettu monissa tutkimussa lisäävän syöpäriskiä 0.002-0.08% Ei se ny kauheeta myrkkyä ole, ja tällä mä viimein pääsin irti röökistä joten voi olla, että oon elämäni velkaa nuuskalle. Tai ainaki keuhkoni. Dorka-lookkia näkee lähinnä 15v lätkämiehillä, jotka käyttää liian suurta tykkiä. Jos kadulla kävelee ohi tyyppi sopiva lös tai vaikka pari pussia huulessa, et huomaa mitään.

Mutta ilman tietenki parempi, sitä en kiistä minäkään. Hölmö saa olla muttei tyhmä :)

Lopetan puheenvuoroni musiikkiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Todettu monissa tutkimussa lisäävän syöpäriskiä 0.002-0.08% Ei se ny kauheeta myrkkyä ole, ja tällä mä viimein pääsin irti röökistä joten voi olla, että oon elämäni velkaa nuuskalle. Tai ainaki keuhkoni. Dorka-lookkia näkee lähinnä 15v lätkämiehillä, jotka käyttää liian suurta tykkiä. Jos kadulla kävelee ohi tyyppi sopiva lös tai vaikka pari pussia huulessa, et huomaa mitään.

Mutta ilman tietenki parempi, sitä en kiistä minäkään. Hölmö saa olla muttei tyhmä :)

Lopetan puheenvuoroni musiikkiin.

Tuolla perusteella pääsit pälkähästä :)

En siltikään suosittele nuuskaa kenellekään. Huonostikin voi käydä :( Se vaan helposti unohtuu, kun luulee tupakkakorvikkeen olevan "vähemmän paha".

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on vähemmän paha, tämä myös todistettu. Otahan ny selvää asioista. Jenkkien dippinuuska sitten erikseen, se on myrkkyä.

Onhan se vähemmän paha, mutta jos SE paha sattuu kohdalle, onko se yhtään vähempi?

On tietysti jokaisen oma asia mitä myrkkyjä itseensä imee, mutta varmasti fiksuin ratkaisu on olla ilman näitä myrkkyjä. Varmasti jokainen sen tajuaa. Itse en ole todellakaan paras esimerkki tässä asiassa.

Jostain puski vitutuksen.

E: Ja vitutuksen hetkinä huomaa, että ei voi puhua asioista oikeen kenellekkään. On se saatana taas vaikiaa, airo poikki, kirves kaivossa ja huomenna tuulimyllyjä päin. No, ei mies puhetta kaipaa ja paska auttaa jaksamaan.

Back
Ylös Bottom