Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi kukaan ei kertonut että PMMP on aivan sairaan hyvä bändi? Suomalaisista menee suoraan kärkikolmikkoon.

Ja onneksi samointein lopettavat :)

- - - Updated - - -

Suuntaa TAYSii ja toivoo pääsevänsä sit siihe leikkauksee heti kasin jälkee. On meinaa jano ja juoda et saa.

Puristaisin kädestä ja toivottaisin hyvää matkaa, mutta eihän se nyt käykään :D

Oikeesti, tsemit täältä lähtee. Olet ajatuksissain :)

yäk! Mua ei kyllä ikinä pistetä piikillä polveen. Täytyy olla kyllä tosi kipee jos semmoseen ratkasuun joskus päädyn.

Sanzelle tsemppiä leikkaukseen!

Mulla on treffit lääkärin kanssa, mut vähän ikävämmät treffit.... piikkiä polveen ja lepoa.

On muuten perkele harvinaisen ikävän tuntusta, kun lääkäri järjettömän kokoisella ruiskulla raapii polven luita kun yrittää tyhjentää polven turvotusta

Tulipahan nukuttua pitkään. Top Gear valvotti kyllä kolmeen asti notta liekö tuo ihmekään.

On muuten perkele harvinaisen ikävän tuntusta, kun lääkäri järjettömän kokoisella ruiskulla raapii polven luita kun yrittää tyhjentää polven turvotusta

tuntuuhan se ikävältä joo, mut kun on senverran kovat kivut ja tietää että tolla helpottaa- niin kestää kyllä.

nyt vaan lepoa pari päivää ja jalkatreenit saa nyt jäädä joksikin aikaa.

kyllä mä annan neulalla tökkiä, kun kipu helpottaa melkein samantien: ensin poistetaan nesteet ja sit kortisonia.

Mä kestän kyllä kipua, mutta en piikkejä. Mua ei oo edes ikinä vapaaehtosesti rokotettu. Edellisen kerran on armeijjas väkisi piikitetty.

Back
Ylös Bottom