Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eukoista tiiä juuri mittään. Kairakaan ei alkanu millekkää.

Noh, ollaanhan me Daisariinan kanssa kihloissa oltu jo hetki.

Mitä mää ny taas oon teheny väärin? Pentele ku ei mikään onnistu. Tää kun on tämmönen punttivoorumi ni saan kertua teille, että olipa käjet nii pumpissa, etten meinannu saaha äsken hiuksia pestyä. Vaikiaa.

Mitä mää ny taas oon teheny väärin? Pentele ku ei mikään onnistu. Tää kun on tämmönen punttivoorumi ni saan kertua teille, että olipa käjet nii pumpissa, etten meinannu saaha äsken hiuksia pestyä. Vaikiaa.

Et ruvennu millekkää hauholla!

En kyllä itse edes ollut sielä silloin mut anyhau. Lopeta se stereoroidien vetäminen!

Miksi kukaan ei kertonut että PMMP on aivan sairaan hyvä bändi? Suomalaisista menee suoraan kärkikolmikkoon.

Reumaa se on.

Fibromyalgia vähintään.

Leikkaa lyhyt siili niin helpottuu tuokin. :D

En ainakaa vielä. Yritän vielä kerran kasvattaa tämän reuhkani pitkäksi. Annan sille kaksi vuotta armonaikaa. Tai sovitaan kaks ja puoli vuotta. Jos ei 30-vuotissyntymäpäivänä ole hyvä, pitkä tukka niin sitte minä luovutan.

Et ruvennu millekkää hauholla!

En kyllä itse edes ollut sielä silloin mut anyhau. Lopeta se stereoroidien vetäminen!

No mille minä oisin voinu ruvetakaa ku et ollu siellä ja ne ilveksetki oli eri järvellä! Enkä minä mitää asteroideja ole vetäny. Johan se ois kauhia häpiä jos ois roideja kierrossa ja ois silti tämmönen kukkakeppirasvaläski.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mille minä oisin voinu ruvetakaa ku et ollu siellä ja ne ilveksetki oli eri järvellä! Enkä minä mitää asteroideja ole vetäny. Johan se ois kauhia häpiä jos ois roideja kierrossa ja ois silti tämmönen kukkakeppirasvaläski.

Jotain oma-alotteisuutta nyt hei!

SOPP_logo.jpg

Nyt onkin sitten lauvvantaiksi ohojelemaa! Olenkin pitkään halunnut päästä maistaan Hirven Kivisahtia.

Olipa jees mopolenkki tänään pitkästä aikaa. Meni välillä kunnolla lintassa :) Täytyy myöntää et vähiksi käy ajomahkut, kun kokoajan reissussa jossain.. Parasta on se, että voima puhu tänää sen verran, jotta naapurin autosta rupes hälyt huutaan :) O

Jättää salihommatki pois loman ajaksi. Hyödytä ihan mittää käydä kerra viikossa.. Jatkaa elokuussa kunnon sykkeellä.

1 yövuki vielä huomenna ja lomille poistu. Olkoon voima kanssanne sillä aikaa..

Back
Ylös Bottom