Nyt nukun laik nevö bifoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt nukun laik nevö bifoor.
Jos olisi tissi ulottuvilla, oitis sen suuhuni hamuaisin.Ai heräät parin tunnin välein itkemään ja mahdollisesti imaset tissiä? Vai miten ne vastasyntyneet ny nukkuvatkin...
Eukoista tiiä juuri mittään. Kairakaan ei alkanu millekkää.
Noh, ollaanhan me Daisariinan kanssa kihloissa oltu jo hetki.
Reumaa se on.Mitä mää ny taas oon teheny väärin? Pentele ku ei mikään onnistu. Tää kun on tämmönen punttivoorumi ni saan kertua teille, että olipa käjet nii pumpissa, etten meinannu saaha äsken hiuksia pestyä. Vaikiaa.
Mitä mää ny taas oon teheny väärin? Pentele ku ei mikään onnistu. Tää kun on tämmönen punttivoorumi ni saan kertua teille, että olipa käjet nii pumpissa, etten meinannu saaha äsken hiuksia pestyä. Vaikiaa.
Reumaa se on.
Leikkaa lyhyt siili niin helpottuu tuokin. :D
Et ruvennu millekkää hauholla!
En kyllä itse edes ollut sielä silloin mut anyhau. Lopeta se stereoroidien vetäminen!
Noh, ollaanhan me Daisariinan kanssa kihloissa oltu jo hetki.
Daisuke.

Miksi kukaan ei kertonut että PMMP on aivan sairaan hyvä bändi? Suomalaisista menee suoraan kärkikolmikkoon.
No mille minä oisin voinu ruvetakaa ku et ollu siellä ja ne ilveksetki oli eri järvellä! Enkä minä mitää asteroideja ole vetäny. Johan se ois kauhia häpiä jos ois roideja kierrossa ja ois silti tämmönen kukkakeppirasvaläski.
Täytyy myöntää et vähiksi käy ajomahkut, kun kokoajan reissussa jossain.. Parasta on se, että voima puhu tänää sen verran, jotta naapurin autosta rupes hälyt huutaan
O