Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, pikkuhiljaa. Toinen jaloista komeasti turvonnut, ei näy kuvasta ihan oikea tilanne.

Taasko joku on hiplannu sua polvista? :D

Hot hot hot! :dance: Kaikki ulos!

Toi auto ei kyllä herätä minussa minkäänlaisia tunteita.

Tää on paljon hienompi:

simona-shelby16.jpg

On! ja korjasin tekstiä vähäsen ;)

Jäin kuule kämmenestä roikkumaa sellasee metalliaitaan... Yhden piikin varassa roikuin koko ämmä. Ny vaan pitää toivoo et toi käsi tulee itellää nopeesti kuntoo, ettei joudu operoitavaks. Mullon yllättävän hyvä fiilis olosuhteista riippumatta :D (Lääkitys vissii kunnossa).

No enää ei oo nii hyvä fiilis. Aamulla kutsuu leikkauspöytä... Hermo vissii poikki kädestä.

Osaan.com. Älkää kokeilko perässä.

Perrhana Sanze! Tsemppiä, tapaturmat on syvältä, mutta ei elämää ilman pieniä sattumia. Toivottavasti toipumisaika menis hyvin ja saisit viisaita neuvoja kuntoutukseen.
Örgh, tämä ainokainen olut nousee ihanasti päähän. Vejin tuossa sen kera valkosipuli- ja juustokyrsää, om, nom.

Haha, ootta tyä pojat hauskoja...mutta epheä ei tällä alkoholinkulutuksella vielä korvata. Voimma jutella ensi perjantaina aiheesta enemmän kun nautiskelen (ördään) blueseilla, höhöö. Saa tulla rantapuistoon notkumaan.
Ps. Mulle ei oo viäläkään selvinny mikä sille ephelle tuli kun se noin rupes valkaseen nenäänsä, tapasko se jonku eukon?!

No enää ei oo nii hyvä fiilis. Aamulla kutsuu leikkauspöytä... Hermo vissii poikki kädestä.

No voi ristus sun kanssas :(

*Voimahali*

Auts :/
Toivottavasti saavat tassun kuntoon.
Jos tästä nyt jotain positiivista hakemalla haetaan, niin ikimuistoinen juhannus on ainakin ollut :D

Jos tästä nyt jotain positiivista hakemalla haetaan, niin ikimuistoinen juhannus on ainakin ollut :D

Nii Santsi, mahdatkohan muistaa tän seuraavalla kerralla kun päätät oikaista metalliaidan yli, kovasti ainakin eilen vielä epäilit.

Kyl mä luulen että muistat :/

Pidetään peukkuja, että siitä tulee vielä toimiva handu. :thumbs: Sä et taida nyt hetkeen yläkroppaa reenata...

Vissiin aika 5/5 jussi? :D No kyllä se käsi kuntoon tulee, se on varma.

Perrhana Sanze! Tsemppiä, tapaturmat on syvältä, mutta ei elämää ilman pieniä sattumia. Toivottavasti toipumisaika menis hyvin ja saisit viisaita neuvoja kuntoutukseen.

No voi ristus sun kanssas :(

*Voimahali*

Kiitos ihanat :)

Joo ei juhannukses muuten mitää vikaa ollu, mutta kyllä mua ny alkaa vähä jännittää perkeles. Toivotaa, et kaikki menee hyvin ja pääsee pian taas reenaa ihan koko kroppaa :) Jäi kyllä tosin juhannuksesta sellasii kyykkäysvideoit puhelimee, että otan niistä mallia ees jalkareenii sitte :D heh.

Ps. Mulle ei oo viäläkään selvinny mikä sille ephelle tuli kun se noin rupes valkaseen nenäänsä, tapasko se jonku eukon?!

Eukoista tiiä juuri mittään. Kairakaan ei alkanu millekkää.

Noh, ollaanhan me Daisariinan kanssa kihloissa oltu jo hetki.

Back
Ylös Bottom