Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun pitää tehä kato ihan pirusti kulumasoutuja ja mavea. Mekoista en tiiä tai välitä.
Lisempää rautaa. Vedät 150kg ennen joulua niin alkaa olla varmaan paksuuttaki.Nii minä teenki. Mutta pittää tehä vielä LISEMPÄÄ. Oon aina halunnu sanoo noin vaikka se onki iha vammasta :D En tiiä minäkää mekoista oikee mittää. Ois kiva näyttää joskus kivalta. En usko että kahtovat hyvällä jos meen maastokuvioiduissa reisitaskuhousuissa. Möh.
Yritin hommata teille vähän rakkautta, mutta eihän se onnistunu. Ei kuulemma rupia millensäkään.Tällä hetkellä on vaan Raato täs mun vieres..
Liika proteiini voi rasittaa munuaisia. Liika protenii myös lihottaa, koska se muuttuu sokeriksi, joka varastoituu rasvana ihmiseen.
Kiva kuulla, kun suositus tänäpäivänä on 0,5g/kg tai oikeastaan n. 40-50 grammaa/päivä ja yksi gramma/kg kerta riittää.Aikuiselle riittää päivässä yksi gramma proteiinia henkilön painokiloa kohden.
Yritin hommata teille vähän rakkautta, mutta eihän se onnistunu. Ei kuulemma rupia millensäkään.
Varo liikaa proteiinia! - MTV3.fi - Uutiset - Kotimaa
"Varo liikaa proteiinia!" :face:
Eiköhän kaikki ylimääräinen energia (plus kalorit) varastoidu kuitenkin rasvaksi, eikä niin että kun syö "liikaa" proteiinia ja on miinuksilla, niin rasvaa tulisi lisää. Perus ravintoterapeutin huuhaata siis.
Noihin hormoni ja pituuskasvujuttuihin en edes ota kantaa, kuulostaa niin broscienseltä, että pää hajoaa.
Kiva kuulla, kun suositus tänäpäivänä on 0,5g/kg tai oikeastaan n. 40-50 grammaa/päivä ja yksi gramma/kg kerta riittää.
Jotenkin ei vaan enää edes jaksa ihmetellä näitä uutisia, mitä maikkari ja iltalehdet tekevät. Kaikki kuntoilu/sali/ravinto jutut ovat vähintäänkin kyseenalaisia. Mm. "Kannattaa varoa soutamista, sillä se voi kasvattaa sinulle isot käsilihakset". Ei oo enään todellista.
Joo taas kyllä ihan hirveetä paskaa.Varo liikaa proteiinia! - MTV3.fi - Uutiset - Kotimaa
"Varo liikaa proteiinia!" :face:
Eiköhän kaikki ylimääräinen energia (plus kalorit) varastoidu kuitenkin rasvaksi, eikä niin että kun syö "liikaa" proteiinia ja on miinuksilla, niin rasvaa tulisi lisää. Perus ravintoterapeutin huuhaata siis.
Noihin hormoni ja pituuskasvujuttuihin en edes ota kantaa, kuulostaa niin broscienseltä, että pää hajoaa.
Kiva kuulla, kun suositus tänäpäivänä on 0,5g/kg tai oikeastaan n. 40-50 grammaa/päivä ja yksi gramma/kg kerta riittää.
Jotenkin ei vaan enää edes jaksa ihmetellä näitä uutisia, mitä maikkari ja iltalehdet tekevät. Kaikki kuntoilu/sali/ravinto jutut ovat vähintäänkin kyseenalaisia. Mm. "Kannattaa varoa soutamista, sillä se voi kasvattaa sinulle isot käsilihakset". Ei oo enään todellista.
Itsellä käynyt samoin ja monta kertaa.Tossa punttimimmien keskustelussa on joku "aamusalikokemuksia?" topic nyt framilla, ja oon lukenu sen jo kahdesti että "anaalikokemuksia?"