Äiti opetti, että kaikkee pitää maistaa ainaki kerran.Kunnon ruskeanreijän ritarit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äiti opetti, että kaikkee pitää maistaa ainaki kerran.Kunnon ruskeanreijän ritarit.
Hyvää katsottavaa sulla siellä ainakin on :thumbs:Vähän piti kokeilla, että miltä se rokkiviina tällä kertaa maistuu. Yliarvostetulta, kuten aina ennenki.
katso liitettä 101040
Ensimmäinen juhannusaatto koskaan, kun herätys klo 0700, puurot naamaan ja aamusalille. Illemmalla on tarkoitus juhlistaa kyllä, mutta aloitetaan terveellisesti ;) Hyvää Jussia!
Aika kylmän kalsean ilman tekaisin näin juhannusaatoksi! Toivottavasti huomenna lämpenee... Kohta matkaan ja pois kaupungista. 
Määki olin liikenteessä jo kasin jälkeen salilla. :D Oli vain yks tyyppi mun lisäksi. Ompahan nyt virtaa loppupäiväksi ku sai kehon hereille.Aika kylmän kalsean ilman tekaisin näin juhannusaatoksi! Toivottavasti huomenna lämpenee... Kohta matkaan ja pois kaupungista.
![]()
Mistä arktisilta seuduilta tää posti tulee? Täällä Itä-Uudellamalla on upea sää (:
Ugh. Mä lähen vasta illalla, ja sittenki omalla autolla yksin like a boss.Kirrrrrsikoita. Poltin levynkin matkalle. Oujeee. Kohta lähetään. Ai niin, pitäis vissiin siivota autokin, että sinne mahtuu koira ja kolme ihmistä. Sekä kolmen ihmisen tavarat.
Ugh. Mä lähen vasta illalla, ja sittenki omalla autolla yksin like a boss.
Miljoona proteiinijuomaa, eh? Mulla on kuva jossain, kun yhellä kaverilla on auton takakontti täynnä Leaderin proteiinijuomia, ihan siis täysiä.No ensin meitä oli vaan minä, kämppis ja koira. Mut sit aateltiin pelastaa kämppiksen serkku vielä mukaan. Se on huono juttu, kun on tottunut aina ajamaan yksin, siellä on takapenkin jalkotilassa varmaan 20 limsa- ja energiajuomapulloa. Jyväskylässä asuessa siellä oli aina miljoona proteiinijuomapulloa kun salilta lähtiessä tuli usein ostettua ja juotua kotimatkalla. Nyt tulee enempi ajettua pitkää matkaa ja silloin pitää läskillä olla hyvät eväät, että pysyy 500km hereillä.