Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisi kaivannut jotain äksöniä ku salillekkaan ei kyenny. :D Kaikki lihakset jumissa ja kädetkään ei nouse. Tämmöistä se vanhuus on. :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämmöistä se vanhuus on. :lol2:
Ota toi kommentti talteen ja kurkkaa sitä, kun kolmen kympin rajapyykki alkaa häämöttämään. Kummasti alkaa löytymään kaikenlaisia kolotuksia sun muita vaivoja lisää :)

Illan alkoholittoman oluen vuoro. Terassille ->

Eikä alkoholiton olut eres oo alkoholitonta vaan siinä on noin 0,9%. Se vasta kusetusta on myydä sitä alkoholittomana.

Öhöhööö. Enpä uskonu daisarilta noin nöpöttävää nänn...eiku ovelaa kommenttia.

Haha, ominta minua. :D Näsäviisastelu ja puujalkavitsit. :haart:

Eix toi alkoholiton olut oo vaa ittensä kusettamista :O
Yllättävän hyvin se menee janojuomana. En minä nyt tiedä, että miten paljon sillä on oluen oluen kanssa tekemistä, mutta eipähän lähde lapasesta enkä jaksa mitään limsaa tai soodaakaan lipittää, kun niitä voi vedellä töissä niin paljon kuin sielu sietää.

Kyllä kolmosta saa töissäki juoda. Ei oo kauaa ku mulleki pomo töihin lähtiessä tyrkytti että ota vaa, ku sil oli keppanaa mukana. Sano että kolme voi hänen omasta mielestään aina juoda :D Joutu kieltäytyy ku usein kaks on itelle jo liikaa jos pitää ajaa...

Vittu nii. Voi perkele mä oon kova jätkä.

e. En juo iltaolutta koska kalori.

Sen jälkeen kun mentiin Daiinan kanssa kihloihin olen muuttanut vähän tapojani että lohkeaa jatkossakin!

Kuha tuo eukko löytää työtä täältä päin ja oppii muutenkin tavoille.

Kyllä kolmosta saa töissäki juoda. Ei oo kauaa ku mulleki pomo töihin lähtiessä tyrkytti että ota vaa, ku sil oli keppanaa mukana. Sano että kolme voi hänen omasta mielestään aina juoda :D Joutu kieltäytyy ku usein kaks on itelle jo liikaa jos pitää ajaa...
Jos töissä pitäs juoda, niin ei kai sitä viittis millään keskarilla lotrata. Vanha kunnon jallutee, jallukahvi tai sit kahvilikööriä tai jägeriä suoraan kahvikupista. Enkä olis kyllä ensimmäinen tällä alalla, joka töissä dokais.

Back
Ylös Bottom