Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jouduin tulla toimistolle kun secur id hajos, oon toimistolla enkä edelleenkään voi tehdä mitään järkevää työtä.

No kohta kuulemaan kiertäjäkalvosimesta, taitaapi olla irti kokonaan. Itseasiassa olis ollut irti 10 vuotta, eipä oo paljo treenejä haitannu. Mutta jos nyt jossai välissä laittais kiinni ja menis pariks viikoks turkkiin huilimaan käsi kipsissä ? Olis ainaki ruskea ja piruvie palautunut! :D

Himassa on remonttireiska(tar).. asentaa eteiseen mittatilauskaapistoa. Katoavaa luonnonvaraa vai onko toi lisääntyvää, miehistä tulee munattomia ja naisista raavaita tekijöitä. Päätöksetki pitää naisilla paljo paremmi kuin miehillä..

Musta on muuten tullu hiton vanha, oon 38 vuotias!! Luojan tähden. Oon ollu sitä jo yli puoli vuotta, miten tästä eteepäin ny?

Viiskymppisenä otetaan korvakoru, blondataan tukka ja ostetaan moottoripyörä. Nuori tyttöystäväkin sopii kuvioon, jos vanha ei miellytä tarpeeksi.

Tulehtunut? Jänne/jänteitä revennyt? Kuvasiko? Mitämitämitä? :wtf:

Se on magneettikuvattu omalla rahalla, irti on. Ei olisi kiinni ollenkaan. Siksi toinen olkapää nousee vähän ylemmäs ja lapa irtoaa "liian" raskaissa liikkeissä. Ei oo kipuja eikä vaivoja, liikerata ongelmia kylläkin. 10 vuotta siperiaa opettaa. Ja 10 vuotta on treenattu tälleen, oonhan mä vähän ihmetelly kun en penkkaa vieläkää kahtasataa ja vasen puoli vaatii enempi hierojaa kuin oikea. Vastaavasti alavartalossa oikea puoli on lujilla myös selän osilta. Vasemmalla jumittaa rinta, hauis, olka, oikealla alaselkä, selkä, jalat

Ei muuta. No tänään kuulee mitä ortopedi sanoo, itseasiassa 2h kuluttua.

Jos suosii että leikataan niin sit leikataan, jos ei niin sit ei leikata. Hyvin tulee pattia ilmankin. Jotkut patistaa lavalle, mutta enpä tiedä mennä sinne näin vammasena. Olis hemmetin noloa jolleki hävitä mulle ;)

Huh
BLxU2huCAAASciJ.jpg

BLyPSHaCYAAEvIx.jpg

Ei mulla...krhm... muuta.

Ai siis tuleeX treenates niinQ lämmin? Hei ällöö, en kai mä ala hikoilee tai jotai?! :eek:

Ei tule. Minä ainakin lopetan treenaamisen, jos tulee hiki. Kesäisin se tarkoittaa aika usein sitä, ettei sinne salille tarvitse edes mennä, vaan voi keskittyä kaljan juomiseen ja grillaamiseen.

Niksi-Pirkasta poimittua: "Jos unohdat viinipullon avaajan piknikiltä, riko korkki veitsellä. Purut jäävät pulloon, kun kaadat viinin sukkahousujen läpi". Eli tän "niksin" keksijä siis olettaa, että jengi kyllä kantaa 24/7 veistä ja sukkahousuja mukanaan, vaikka viinipullon avaaja jäisikin kotiin? Pirkka, nyt vittu :face:

Tyttöjä vaan kattelet! Märät mättäät sulla on mielessä. Kosteat kukkulat etten paremmin sanois.

Mulla soi korvissa Meiju Suvaksen Pure Mua. Sielu menetetty.

Voi senkin paha akka sä arvasit! ;) En ole edes löytänyt ainuttakaan oikeesti rumaa tyttöä, kaikki tytöt ja naiset ovat aivan kuvankauniita.

Ei tule. Minä ainakin lopetan treenaamisen, jos tulee hiki. Kesäisin se tarkoittaa aika usein sitä, ettei sinne salille tarvitse edes mennä, vaan voi keskittyä kaljan juomiseen ja grillaamiseen.
Se on vaan paha, kun kesällä saattaa pelkästään kaljaakin juodessa tulla hiki. Molempi parempi siis. Ensin hikoilua salilla ja sitten hikoilua terassilla maltaista palkkaria nauttien.

Tosin ihmettelin eilen terassilla istuessani kun näin reilu nelikymppisen miehen kävelevän farkkushortseissa, jotka oli leikattu oikein näppärästi että kaverin persposket ja nyytit näkyi erittäin hyvin. En voinu ku nauraa.

350h ja juon kaljaa. En mä suomessa sillä mitää tee

Mä olen hukannut kengän, saatana. :D Toivottavasti löytyy jostain. Tänään ollu muutenki harvinaisen epäonninen päivä.

Back
Ylös Bottom