Vihi.Ai siis tuleeX treenates niinQ lämmin? Hei ällöö, en kai mä ala hikoilee tai jotai?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vihi.Ai siis tuleeX treenates niinQ lämmin? Hei ällöö, en kai mä ala hikoilee tai jotai?!![]()
Tulehtunut? Jänne/jänteitä revennyt? Kuvasiko? Mitämitämitä? :wtf:No kohta kuulemaan kiertäjäkalvosimesta, taitaapi olla irti kokonaan.
Tulehtunut? Jänne/jänteitä revennyt? Kuvasiko? Mitämitämitä? :wtf:
Huh
![]()
![]()
Ei mulla...krhm... muuta.
Ai siis tuleeX treenates niinQ lämmin? Hei ällöö, en kai mä ala hikoilee tai jotai?!![]()
Ei tule. Minä ainakin lopetan treenaamisen, jos tulee hiki. Kesäisin se tarkoittaa aika usein sitä, ettei sinne salille tarvitse edes mennä, vaan voi keskittyä kaljan juomiseen ja grillaamiseen.
Mä voisin muuttaa Kuopioon pysyvästi. Loistava paikka
Vihi?Tyttöjä vaan kattelet! Märät mättäät sulla on mielessä. Kosteat kukkulat etten paremmin sanois.
Mulla soi korvissa Meiju Suvaksen Pure Mua. Sielu menetetty.
Tyttöjä vaan kattelet! Märät mättäät sulla on mielessä. Kosteat kukkulat etten paremmin sanois.
Mulla soi korvissa Meiju Suvaksen Pure Mua. Sielu menetetty.
Se on vaan paha, kun kesällä saattaa pelkästään kaljaakin juodessa tulla hiki. Molempi parempi siis. Ensin hikoilua salilla ja sitten hikoilua terassilla maltaista palkkaria nauttien.Ei tule. Minä ainakin lopetan treenaamisen, jos tulee hiki. Kesäisin se tarkoittaa aika usein sitä, ettei sinne salille tarvitse edes mennä, vaan voi keskittyä kaljan juomiseen ja grillaamiseen.