Pitää muistaa lisätä Bucket List:lle tuo.
Yrittävät aina listalla tuputtaa marinara-kastiketta, mikä on myös ihan ok, mutta ei todellakaan vedä vertoja sille ranchille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää muistaa lisätä Bucket List:lle tuo.
Mun tekee aivan hitosti mieli juustonaksuja.
Mun tekee mieli aivan kaikkea paskaa. Ilmoitin painoni tänään äitille. "Mitä, ai painatko se sinäkin nykyään niin paljon??!" :jahas:

Reilu peli on perseestä.![]()
Mun tekee mieli aivan kaikkea paskaa. Ilmoitin painoni tänään äitille. "Mitä, ai painatko se sinäkin nykyään niin paljon??!" :jahas:

Äiti - ikinä tyytyväinen. :haart:Käske käymään täälläkin, perkule ku venyy työpäivät ettei kerkeä edes Mroomiin ku se menee niin aikasin jo kii.. Tällä pehkollako minä muka perjantaina vikittelen naisia?
Oha siä niitä paikkoja.No käy jossai muualla ku MroomisOha siä niitä paikkoja.

Ai, et auta, no en yllättynyt. :D
Toi Mroom nyt on suunnilleen kotimatkalla niin siinä olis helppo käydä, omat työajat vain pistävät mun suunnitelmia vastaan. Enkä mä sitä paitsi edes tiedä muita ajattomia paikkoja tässä lähellä. Ja kyllä, olen laiska enkä jaksa alkaa googlettellee![]()

Mun kotiparturi ei tykkää leikata miesten hiuksia![]()
Laitappa sit kuvaa uudesta hienosta letistä.Mikä on epäilyttävää, koska parturilla viitataan yleensä vain miesten hiuksia leikkaaviin. Naisille on kampaajat ja kampaamot.Laitappa sit kuvaa uudesta hienosta letistä.
No parturi tai kampaaja... Sama asia :D