Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun tekee mieli aivan kaikkea paskaa. Ilmoitin painoni tänään äitille. "Mitä, ai painatko se sinäkin nykyään niin paljon??!" :jahas:

Joo-o. Olin tuossa kymmenen aikaan menossa jo peiton alle ja siinä vaatteita riisuessa hokasin että, ainiin pitää vielä tsekata facesta että mitä se kaveri vastas. Mikä siinäkin on, että muka keksii jotakin tärkeää ja tähdellistä tekemistä pitkälle yöhön eikä saa mentyä nukkumaan?

Mää painan nykyään onneksi vähemmän ku äiti. Oon myös lyhempi, mutta äitin vittuilutarve näytti vähenevän siinä, kun siirryin sitä kevyempään painoluokkaan. :D Tosin edelleen tulee vittuilua siitä, että 'tarviiko salilla nyt joka päivä käydä' ja kun valitin kiirettä niin 'voisit jättää siellä käymiset vähemmälle'. Ennen kuin aloitin aktiivisen liikunnanharrastamisen tuli vittuilua siitä, että vaan makaan kaikki päivät ja katon telkkaria. :rolleyes: Äiti - ikinä tyytyväinen. :haart:

Kesä - miksi teet nukkumisesta liian vaikeaa? :itku: No väkisin ylös ja koittaa saada järkiki heräämään. :) Näin tällä kertaa unia vain kyykkäämisestä. :D Siksi varmaan perse kipeänä...

No käy jossai muualla ku Mroomis :) Oha siä niitä paikkoja.

Ai, et auta, no en yllättynyt. :D

Toi Mroom nyt on suunnilleen kotimatkalla niin siinä olis helppo käydä, omat työajat vain pistävät mun suunnitelmia vastaan. Enkä mä sitä paitsi edes tiedä muita ajattomia paikkoja tässä lähellä. Ja kyllä, olen laiska enkä jaksa alkaa googlettellee :)

Ai, et auta, no en yllättynyt. :D

Toi Mroom nyt on suunnilleen kotimatkalla niin siinä olis helppo käydä, omat työajat vain pistävät mun suunnitelmia vastaan. Enkä mä sitä paitsi edes tiedä muita ajattomia paikkoja tässä lähellä. Ja kyllä, olen laiska enkä jaksa alkaa googlettellee :)

Mikäli asut vielä siellä, missä ennen, niin ihan sieltä kauppakeskuksesta löytyy apua ongelmaasi. Mun kotiparturi ei tykkää leikata miesten hiuksia :)

Mun kotiparturi ei tykkää leikata miesten hiuksia :)

Mikä on epäilyttävää, koska parturilla viitataan yleensä vain miesten hiuksia leikkaaviin. Naisille on kampaajat ja kampaamot. :) Laitappa sit kuvaa uudesta hienosta letistä.

Mikä on epäilyttävää, koska parturilla viitataan yleensä vain miesten hiuksia leikkaaviin. Naisille on kampaajat ja kampaamot. :) Laitappa sit kuvaa uudesta hienosta letistä.

No parturi tai kampaaja... Sama asia :D

Juu eiköhä Facee ainaki kuvaa lähiaikoina päivity.

No parturi tai kampaaja... Sama asia :D

Jos naisillakin olisi parta se voisi olla sama asia. ;) No aika monet tuota sanaa käyttää. :D

Pitäs kohta lähtee tuhertamaan taas yks pääsykoe, kyseiseen kouluun ei oo toivookaan.. Turhauttavaa, mutta pakko käydä, koska tarvii inttiin todistukset kokeista. Kokeen jälkeen sitte käsiä reenoomaan ja illasta taas kassulle. Onneks ylihuomenna taas 3 päivän lomat! Turhauttavia nämä viimeset turhaaki turhemmat päivät intissä. Voitas palvelusaikaa lyhentää vielä muutamalla viikolla.

Back
Ylös Bottom