Ole onnellinen että olet vielä noin juniori. Itsehän täytän huomenna jo niin paljon ettei suurin osa maailman väestöstä ymmärrä niin tähtitieteellisiä lukuja. Örgh
Hei Onnea suuresti Daiinalle ja jos en huomenna täällä pyörähdä niin myös ennakkoon Epheliinille!
Tämän kunniaksi Hyvä Pakkiskansa, The Tanssiva Banaani, olkaa hyvä:
Sitä tarvitaan, kun itsehän olen reenikiellossa ja koira poisti taas itseltään rasvapatin. Että sellainen rattoisa aamu oli, jätin myös varmuuden vuoksi puhelimen kotiin kun kaahasin eläinlääkäriin.
Yritin tehä kahvakuulaa, mutta täällä etelässä on nii helvetisti hyttysiä ettei mitää toivoa! Eikä oma luokattoman paska kunto helpottanut operaatiota... Kävin sitte lönköttelee 45min ja henki pois ku ei vaan jaksa. Pitäs varmaa tehä jotai asian eteen :D
Ole onnellinen että olet vielä noin juniori. Itsehän täytän huomenna jo niin paljon ettei suurin osa maailman väestöstä ymmärrä niin tähtitieteellisiä lukuja. Örgh
koulu loppu tänään ja maanantaina alkaa kesätyöt. vois kohta alkaa menemään untenmaille että jaksaa aamulla lähteä salille. viime yönä kun tulikin nukuttua vaan n. 4 tuntia.
Kun työ linkitätte tänne noita youtube-linkkejä biiseistä mistä tykkäätte, niin luuettekstyö et joku niitä kattelee? Nykyään tää sivu on täynnä noita linkkejä, mälsää. Niille vois varmaan perustaa oman ketjun. Sit ne ei olis enää off topicia,eikä kuuluis tähän ketjuun! Ja ketä musavideot kiinnostaa,eikä osaa niitä itse tuubista etsiä, niin vois selailla sitä ketjua. Niin.
Tietääkö joku, mikä on pielessä, kun mulla ei näy omaa profiilia? Väittäisi, et mun nimimerkki on joku J1000 ja ettei oo yhtään kavereita jne. En oo mitään ihmeellistä säätänyt pakkiksella asetuksissa tai muuta sellasta. Yht'äkkiä vaan meni :wtf:
Ai hitto vie, viikonloppu tuli.
Tänään puol yhteen asti töitä ja sitten käyn kaverin siskon valmistujaisissa nopeasti jonka jälkeen riennän junalla Lahteen.