Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä nää hellepäivät on iha perseestä ku pitäs muka pystyä pellolla olemaa jalkasin liikenteessä. Aamulla pari tuntia pysty olemaa ja sitte oli jo nii kuuma, että ei tullu mittää...

Kerkespä vielä kotiin töistä ennenkuin aurinko painuu horisonttiin :) Kellonympäripäivät ei ole niin kivoja tällasilla keleillä :jahas:

Meitsi on saldovapailla loppuviikon! :dance:
Huomenna meen niin rannalle koko päiväks!!!! :D hihiiiiii!

Nyt pois töistä ja salille!

Ja haista sinä huilu! :D Toivottavasti huomenna sataa sammakoita vaakatasossa sen ajan mitä minä olen töissä..

Nyt on laatuleffaa tarjolla: Parfyymi... Mmm... Sniff sniff! :thumbs:

Raadon kanssa juhannus suunnitteluja, me kaks ja järvi kalastus.. Kuinka kiihkeetä!
Ja ainii, onhan toi ulkomaan matkakin tulossa joulukuun tienoilla. :)

Fast&Furious 6: Maailman pisin kiitorata ja kasa täysin poskettomia kohtauksia. Asiaa tommonen, että kun ei leffoissa oo muutenkaa kauheesti todellisuuden kanssa tekemistä, niin mennään sitte rytinällä yli kaikesta uskottavuudesta :D

Heitin jo tonne tyhmien kysymysten kerhoon.
Mutta miten HELVETISSÄ minä voi sulkea Facebook-tilini??????????????????????????

Eli mitä nappia mun täytyy painaa jota se paska loppuu kokonaan, nyt vastauksia ja äkkiä!

Vittu menee sekasin noi 09-012 viestiketjut.

Mutta asiaan;

Miten vitusssa minä pääsen pois Fecebookiista.

Eli haluan sulkea FB-Tillini ikuisesti, niin mitä nappuloita mun täytyy painaa,
Koska yritin sitä äsken, noh, ehkä pienessä kaljassa, mutta olen tosissani.
Se näyttää olevan tehty helvatan vaikeaksi toi facebuukin lopullinen lopetus.
Mutta täällä on varmaan netti ihmisiä jotka osaavat kertoa miten päästä lopullisesti ja iän ikuisesti pois faceboookista.

Ohjeet seuraavaan viestiin ja kiitos jo etukäteeen.

Ai jumankauta, nukkumaan!

- - - Updated - - -

Vittu menee sekasin noi 09-012 viestiketjut.

Mutta asiaan;

Miten vitusssa minä pääsen pois Fecebookiista.

Eli haluan sulkea FB-Tillini ikuisesti, niin mitä nappuloita mun täytyy painaa,
Koska yritin sitä äsken, noh, ehkä pienessä kaljassa, mutta olen tosissani.
Se näyttää olevan tehty helvatan vaikeaksi toi facebuukin lopullinen lopetus.
Mutta täällä on varmaan netti ihmisiä jotka osaavat kertoa miten päästä lopullisesti ja iän ikuisesti pois faceboookista.

Ohjeet seuraavaan viestiin ja kiitos jo etukäteeen.

Screen Shot 2013-05-29 at 2.48.30.webp

Tota, älä pidä minua täytenä idarina, mutta kaikki on Facebookissa on Suomenkielelllä ja en löydä tuollaista amerikan kielistä security sivustoa.

Ja toisekseen etkö sä(kään) ikinä nuku

Joten jos olet vielä hereillä, niin pistä tarkempia tietoja, kun tota Netti-tietoutta näyttää löytyvän.
Mutta vituttaa, kun tuosta FB:stä eroaminen on tehty helvetin vaikeaksi.
Yritin Mike sun ohjeilla, mutta kaikki on Suomeksi - Kyllä mulla englanti taipuu, mutta en löytänyt tuollaissta "Security" sivustoa.

Kaikki oli Suomen kielellä ja ei helvettti ei siellä saa muuta kuin muutettua kuin jotain pikku-asetuksita.

Joten help me more

Käyttäjätilin asetukset 'tähden' kuvasta oikealta ylänurkasta 'etusivun' ja lukon kuvan vierestä, sieltä turvallisuus-kohta (kuten Mike neuvoi kuvalla yöketjussa). :D Sieltä "Poista käyttäjätilisi käytöstä". :)

Ei kovin makialta tuntunu herääminen näin varhain ku lomalla ehti tottua vääränlaiseen rytmiin. ;) Näin myöskin ihan sekopäistä unta, että asuin vielä Kuopiossa ja kutsuin kavereitani tapaamiseen torin laidalle ja lopussa sitten vähän mukahauskasti näyteltiin ja joku hajotti uuden Lumiani näytön säpäleiksi. :itku: Sitten unen juoni muuttui täysin ja loppu-uni kuljettiin puukot kädessä ku metsästettiin tyyppiä joka aikoi ryöstää jonkun kämpästä jotain ja on muutenkin vaarallinen... Kyllähän se jossain vaiheessa räjäytti melkeen ittensä ja saaliinsa ilmaan ku oltiin pääsemässä syyllisestä kiinni, mutta sitten se lähtikin jahtaamaan minua ja uni loppui siihen ku alettiin tapella. :D Taas kunnon action-unia...

Piti oikein uudemman kerran tarkistaa kuka tuon kirjoitti. Kuulosti niin paljon Kajsnan unilta. :)

Eilen kävi pariin otteeseen aivan älytön munkki. Tulin eilen duuniin luovasti puoli kymmenen jälkeen, kun maanantaina katsoin ensimmäisen tapaamisen olevan kymmeneltä. Veivaan koneen auki ja puuhaan jotain muuta. Varttia vaille kymmenen vilkaisen kalenteria ja valahdan kalpeaksi. Se tapaaminen olikin yhdeksältä! Nopeasti kysymään työkavereilta onko kukaan käynyt kyselemässä mua. Samassa puhelin soi ja asiakas soittaa "Anteeksi kamalasti, mutta olin katsonut kalenterista väärin ja luulin tapaamisen olevan kymmeneltä!" Totesin vaan, että ei se mitään. Näitä sattuu. :D

Toinen tapaus kävi, kun olin lähdössä töistä. Työpaikan takana on parkkipaikat, jotka on rajattu kiekolla parin tunnin paikoiksi. Kävelin takaovesta pihalle ja samalla näen parkkipirkon tulevan potkulaudalla parkkipaikalta. Siinä vaiheessa tajuan, etten käynyt siirtämässä parkkikiekkoa päivän aikana. Otsassa alkaa sykkimään huolella, kun mietin parkkisakkoa. Tulen autolle ja eipä näy lappua missään. WOOOT? Jaa, olinkin aamulla laittanut kiekon vahingossa klo 14 kohdille! :D Ei VOI näin hyvää tuuria käydä oikeasti!

Tulipa paljon hymiöitä, mutta kun oli niin iloista asiaa. :)

Hätzchää ja atschiuuuuu! :hyper:

Miksi aivastelemme?
Aivastus ikään kuin nollaa järjestelmän "vähän samaan tapaan kuin Control-Alt-Delete" tietokoneessa.

Miksi auringonpaiste aivastuttaa?
”Valoaivastus” syntyy siitä, kun aivastussignaali sekoittuu esimerkiksi pupillirefleksiin, joka supistaa pupilleja suojatakseen verkkokalvoja kirkkaalta valolta.

Lähde: National Geographic

Back
Ylös Bottom