Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulee varmaan kohtuullisen hotti tanssitunti tänään ku koko päivän rellottaa arska pilvettömältä taivaalta... Salissa kiehuu. Jospa osa ois päättäny jäädä rantsuun ottaan aurinkoo ja syömään jäätelöä.

Käyttäjätilin asetukset 'tähden' kuvasta oikealta ylänurkasta 'etusivun' ja lukon kuvan vierestä, sieltä turvallisuus-kohta (kuten Mike neuvoi kuvalla yöketjussa). :D Sieltä "Poista käyttäjätilisi käytöstä". :)

Ei kovin makialta tuntunu herääminen näin varhain ku lomalla ehti tottua vääränlaiseen rytmiin. ;) Näin myöskin ihan sekopäistä unta, että asuin vielä Kuopiossa ja kutsuin kavereitani tapaamiseen torin laidalle ja lopussa sitten vähän mukahauskasti näyteltiin ja joku hajotti uuden Lumiani näytön säpäleiksi. :itku: Sitten unen juoni muuttui täysin ja loppu-uni kuljettiin puukot kädessä ku metsästettiin tyyppiä joka aikoi ryöstää jonkun kämpästä jotain ja on muutenkin vaarallinen... Kyllähän se jossain vaiheessa räjäytti melkeen ittensä ja saaliinsa ilmaan ku oltiin pääsemässä syyllisestä kiinni, mutta sitten se lähtikin jahtaamaan minua ja uni loppui siihen ku alettiin tapella. :D Taas kunnon action-unia...

No nyt meni tajuntaaan ja sain poistettua itseni veisbuuukista, mut kiitos ihan oikeasti, mut nyt jatkuu tää kaljan juonti ja kuten tunnettu on, niin jätkä on hyvä jätkää, kiitti ja tollleee, kuten nuoret sanoo

No niin, kovin naislaulaja on tainnu löytyä. Miksiköhän en tähänkään ole aiemmin tutustunut vaikka kaveri jo hehkutti :rock:

e. No okei se edellinenkin oli kyllä törkeän kova mut anyhau.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näin myöskin ihan sekopäistä unta...
Tästä muistinkin, että näin unta Mikestä. Jälleen pakkislainen, joka tunkee uniin vaikken oo ees livenä koko miestä nähny :D Se uni oli kaiken lisäks hyvin häiriintyny kun peilaa siihen, millasen kuvan oon ko. tyypistä saanu. En siksi mene yksityiskohtiin.

Aamuyöllä näin unta, että mua ruvettiin ahdisteleen hämähäkillä. Mulla on kohtalaisen paha araknofobia ja "Se on ihan kiva, kato vaikka" ei oikein vakuuttanu. Pahinta oli, että hämistä tyrkyttävä tyyppi oli saksalainen ja mä en siihen hätään muistanu edes mitä on ei saksaks ja yritin lontooks sanoa, että pelkään ihan hirveästi, mutta ei siitäkään tullu mitään kun paniikki vei puhekyvyn. Peräännyin, mutta huoneesta rupes loppuun tila. Yllättäen heräsin kiljuen ja kylmän hien peitossa. Meni melkein tunti ennen kun pystyin nukahtaan takas.

Suomalainen kansallisvaatimattomuus iski taas. Hollantilainen luennoitsija käytti Suomea esimerkkinä lentoreiteissä, niin ensireaktioni oli luokkaa "Suomi mainittu, torilla tavataan!" Sama oli viime lukukautena kun eräs toinen (hollantilainen) luennoitsija käytti kulttuurirituaaleissa esimerkkiä "jos ymmärrät saunan, niin ymmärrät suomalaista kulttuuria"

Luulin että pakkis on kaatunut tai jotain, mutta olinkin kirjoittanut osoitteen väärin :D

Asiasta kolmanteen, mulla on kauhee motivaation puute huoneen siivoamisen suhteen pitäiskö vaan yksinkertaisesti perustaa joku kaatopaikka tohon kun alku on jo mallillaan. Ärsyttävää tosta siivouksesta tekee a) en tiedä mistä alottaa b) ilma ei kierrä, kauhee kuuma :D

Voi vittu että väsyttää, tuli nukuttua vain 3 tuntia viime yönä. Jaksoin kuitenkin vääntää kevyehkön juoksulenkin, nyt maistuu kyllä maistuu uni illalla.

Käytiin kaverin kanssa terassilla, syömässä ja ihan rehellisesti vaan ajelemassa. Vitsit, että oli pitkästä aikaa kivaa vaan kurvailla päämäärättömästi. :)

Kävin tänään kaupungissa. Tajusin samalla, että en ymmärrä nykymuotia ja tämä sai mut pohtiin, milloin oon viimes ollu hajulla muodista? Tais olla vuonna 2000.

Jollain miehellä oli siis torttutukka, vaaleanpunanen t-paita ja jotku H&M vintage-housut joissa oli henkelit. Henkseleitä ei kuitenkaan ollu ilmeisesti tarkotus pitää päällä, vaan ne piti roikottaa polvissa.

Yhtä vuotta taas vanhempi akka ja lähempänä ryppyjä sekä eläkeikkää. :D Onnea myös Ephelle, joka muistaakseni täyttää huomenna. ;)

Hyvii syntsii Daisukkeelle!

Melkosen douppidiippihilipatitihippitukkafiilis, valvonu viime yönä neljään ja kohta töihin. Käännän rytmiä yövuoroja varten ja tänpäiväsestä työpäivästä tulee herkkua. Jokseenkin juopunu olo eikä voi ihmetellä mistä johtuu kun viime yön kuunnellu tällasta laatua:

Kolmelta tää ainakin oli helvetin hauska.

Back
Ylös Bottom