Eihän Vin Dieselin tarvi näytellä. Se vaan ON ja sen olemista voi iloisena kattella. ;)
No sehän siinä onkin, kun ei se raukka tajua ettei sen tarvitsisi näytellä. Vaan kun se sitä niin kovasti yrittää. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän Vin Dieselin tarvi näytellä. Se vaan ON ja sen olemista voi iloisena kattella. ;)
Määki muistin tänään, että meijän piti lähtiä terdeilemään! :D Ens viikonloppuna terdekierros, jos ilmat sallii? Juhlitaan synttäreitäki siinä samalla. Iltabileet Apollossa. :dance:Sekin ois jees leffa!Oon unohtanu et meiän piti lähteä terdelle/humpalle tässä joskus? Oon unohtanu järkätä omat synttärikemut. :D Vai pitäisikö oottaa vain Oulu-miittihin asti suosiolla...
Määki muistin tänään, että meijän piti lähtiä terdeilemään! :D Ens viikonloppuna terdekierros, jos ilmat sallii? Juhlitaan synttäreitäki siinä samalla. Iltabileet Apollossa. :dance:
Täällä on niiiin komia ilma, ettei tosikaan. Naamakin otti aurinkoa hyvin vastaan, kun nyt on tommonen vieno hummerinpunainen väri poskilla ja nenällä.
No mulla, yllättävää kyllä, tuo nilkka kestää luistelun. Hyvä vaan, kun tuota luisteluasentoa näköjään pitää vieläKIN harjoitella. Lensin taas selälleni, kun olin liian takakenossa ja nyt sattuu käteen. Eheh.
Feispuuk, sinä internetin katala lortto. Tuputat mulle kaveriks Pakkotoiston porukkaa.
Minut on yksi kutsunut kaverikseen, vain potkiakseen minut pois jonkin hetken kuluttua :DMullon muutama tossa, ei ainakaan kaikki oo potkinu poiskaan :D Lähinnä ovat oululaisia ku ryysäsin sinne niiden miittiin viime syksynä.PahapahaMinut on yksi kutsunut kaverikseen, vain potkiakseen minut pois jonkin hetken kuluttua :D