Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sekin ois jees leffa! :) Oon unohtanu et meiän piti lähteä terdelle/humpalle tässä joskus? Oon unohtanu järkätä omat synttärikemut. :D Vai pitäisikö oottaa vain Oulu-miittihin asti suosiolla...
Määki muistin tänään, että meijän piti lähtiä terdeilemään! :D Ens viikonloppuna terdekierros, jos ilmat sallii? Juhlitaan synttäreitäki siinä samalla. Iltabileet Apollossa. :dance:

Määki muistin tänään, että meijän piti lähtiä terdeilemään! :D Ens viikonloppuna terdekierros, jos ilmat sallii? Juhlitaan synttäreitäki siinä samalla. Iltabileet Apollossa. :dance:

JOO! Ehottomasti, kuulostaa buenolta! :dance: :kippis1:

Putken vaihtoa pyörään ja parit asennuskaljat, saunaan ja grillausta...näyttäis siltä että tästäkin tulee vielä päivä :kippis1:

Kukahan pakkiksen urho tuli tänään Herwoodissa vastaan? Tunnistin pakkislaiseksi pakkotoisto-piposta. :) Meinasin sanoa että kuka tollo pitää pipoa kahenkympin lämmöillä mut olisin saanut vaan turpaani niin pidin suuni kiinni :D

Täällä on niiiin komia ilma, ettei tosikaan. Naamakin otti aurinkoa hyvin vastaan, kun nyt on tommonen vieno hummerinpunainen väri poskilla ja nenällä.
No mulla, yllättävää kyllä, tuo nilkka kestää luistelun. Hyvä vaan, kun tuota luisteluasentoa näköjään pitää vieläKIN harjoitella. Lensin taas selälleni, kun olin liian takakenossa ja nyt sattuu käteen. Eheh.

Se nyt selkeni täällä iltaa kohti, niin kävin kuitenkin heittämässä lenkin. Ensimmäinen kahdeksaan vuoteen, jos ei lasketa viime kesän paria muutaman kilometrin lenkkiä. Olikin tooosi hyvä, että aloitin varovasti. 28 kilometriä ja 1:27 meni aikaa. :D Menomatkalla luulin luistelleeni sivuvastaiseen, mutta jumalauta! Kun käännyin takaisin, niin piti ihan tosissaan potkia menemään että pysyi edes liikkeellä! Tajuton vastatuuli!

^ Ai sä otit oikein noin varovaisen startin.. :D Mä en käyny ku 10km lenkin luistelemassa, huomattavasti helpommissa olosuhteissa. :D

Olihan tuo varovainen verrattuna kahdeksan vuoden takaiseen. Silloin ensimmäinen lenkki oli 41 kilometriä. Tosi hyvä idea vuoden tauon jälkeen. :D

Pakko myöntää, että tänään teki tuo paluumatka vastatuuleen kyllä tosi tiukkaa. Jos olisin samaa tahtia kuin menomatkan pistellyt koko 1½ tuntia, niin matkaa olisi kertynyt 35-36 kilometriä keskinopeudesta laskettuna. Ja vielä olevinaan säästelin mennessä! :jahas:

Sain ilmaiset liput taman elokuvan naytokseen. Aika paskalta vaikuttaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hetken luulin tänää et saisin turpaan tai yrittäis/ muuta päänaukomista.... mitään ei sit tapahtunukkaa onneks! Niitä meinaa oli vähän enemmän ku yks.

Feispuuk, sinä internetin katala lortto. Tuputat mulle kaveriks Pakkotoiston porukkaa.

Pahapaha :) Minut on yksi kutsunut kaverikseen, vain potkiakseen minut pois jonkin hetken kuluttua :D

Back
Ylös Bottom