Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli joskus puoli vuotta elohiiri silmässä. Siinähän nyki, minä nyin takaisin. Paistais ny toi aurinko saatana ni pääsis parvekkeelle lojottaan.

Harkitsen kyllä neurologilla käyntiä ja Botoxia jos tää vielä pari kuukautta kestää :D

Akilleksessa nykinyt jonkun kolme kuukautta, reidessä ja pakarassa sitten satunnaisemmin. Pitäs varmaan jatkuvasti hyppiä tai liikkua niin ei tuntuis. Ihme vammahermot nämä.

Nurmikonleikkuu on niin saamarin hienoo puuhaa varsinkin sellasella kelaleikkurilla... no jospa tuon leikkais nopeesti nii pääsis myös eroon siitä :D

E: ainoo vaan ku tuppaa jumittamaan niin saamarin nopeesti, ehdin alussa leikata joku pari minuuttii ku se oli jo jumissa.

Piti olla historia kierros. Kappeliin. Missä Aho, Järnefelt, Leino, Sibelius ja Gallen-Kallela dokas 100 vuotta sitten. Ennen kieltolakia.
Ja Torniin. Ateljee baarissa on kattoluukku. Suunniteltu zeppeliineillä sisään tuleville....
Varmaan anniskelulaissa lukee nykyään "ei ilma aluksella anniskelualueelle valkoiset bootsit/stetson päällä/päässä".
Jos zeppeliinin täyttäis ilokaasulla? Kylkeen "Kokkelivekkulat" ja kaasua leivontaan?
Koulukaveri oli Bar 21:ssä. Ehkä huomenna uusi yritys.

Tänään Fast & Furious 6. :rock:

nyt mennään hämärän rajamailla, vinkkinä kaikille kun teet helvetin kovat jalkatreenit perjantaina ei kannata vastata puhelimeen jos frendit pyytää kaveriks juomaan yhen/kaks läheiseen olutravintolaan. tuloksena on tietysti että homma lähtee rullaamaan ja kierretään kaikki kivat baarit ja unohtaa syödä ja herää lauantaina helvetinmoisiin kipuhin.. jalat nyt siinä kunnossa että ei meinaa päästä pöntöltä ylös. et meni taas putkeen.

Se ei voi olla mitään muuta kuin huono.

Komeita miehiä, nopeita autoja ja actionia, ei voi mennä vikaan vaikka on jo 6. osa. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^haha voi se mennä Vin Dieselin näyttelijäntaidoilla. Tuosta Dwayne Johnsonista en sano mitään, mä en oo sitä pystynyt ottamaan vakavasti sen jälkeen, kun erehdyin katsomaan Hammaskeijun. :D

^haha voi se mennä Vin Dieselin näyttelijäntaidoilla. Tuosta Dwayne Johnsonista en sano mitään, mä en oo sitä pystynyt ottamaan vakavasti sen jälkeen, kun erehdyin katsomaan Hammaskeijun. :D

Mun preferensseissä tosin action-kohtaukset menee näyttelemistyön edelle. Silimäkarkkia. :kuola: Mutta jos jokin ei oikesti toimi niin silloin se on paska, ympäri ei pääse. :D

Eihän Vin Dieselin tarvi näytellä. Se vaan ON ja sen olemista voi iloisena kattella. ;)

Mää voisin huomena käydä tsekkaan Kultahatun. Fast&Furiousista en sentään leffalipun hintaa ala maksamaan. Vin Diesel tai ei.... :D

Mää voisin huomena käydä tsekkaan Kultahatun. Fast&Furiousista en sentään leffalipun hintaa ala maksamaan. Vin Diesel tai ei.... :D

Sekin ois jees leffa! :) Oon unohtanu et meiän piti lähteä terdelle/humpalle tässä joskus? Oon unohtanu järkätä omat synttärikemut. :D Vai pitäisikö oottaa vain Oulu-miittihin asti suosiolla...

Mä oon aika paska seppä. Ei menny voimalla, turvauduin ylivoimaan ja ylilyönteihin. Ei auttanu. Huusin ja uhkailinki jo, tuloksetta.

EDIT:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pihanurtsilla viltin päällä auringossa samalla kun jälkikasvu kirmailee meneen pitkin poikin. Ei huono :)

Mä oon aika paska seppä. Ei menny voimalla, turvauduin ylivoimaan ja ylilyönteihin. Ei auttanu. Huusin ja uhkailinki jo, tuloksetta.
Kokeile murisemista. Saattais toimia.

Back
Ylös Bottom