Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Partaset ja tukkaset Mokomat soitti ihan kivasti Turkusessa. Yhden kappaleen tunnistin, joka kyllä omaa asiantuntemattomuutta. Raskasta mättöä, soundi oli mitä odotin. Hjuva. :)

Pirun siisti koittaa nukkuu ku lämpötila joku 35+ makkarissa ja eukko sitä mieltä, että ikkunaa ei voi avata... perkele. Avasin kaikki kun tuo nukkuu! :) Huomenna viritän ilmastointilaitteen kiinni tänne ja asetan sen ihanan 20 astetta tavoitteeksi.

Tänään luvassa painia, tankkausta ja Häkki 22:sta. Tulossa siis hyvä päivä.

Haluaisin näin aamutuimaan kiittää yliopistoani, entistä työpaikkaani ja entistä asuntoani. Kiva että teidän altistuksenne takia minulla on nyt kevätallergiaa. Haistakaapa joutessanne paska.

Haluaisin näin aamutuimaan kiittää yliopistoani, entistä työpaikkaani ja entistä asuntoani. Kiva että teidän altistuksenne takia minulla on nyt kevätallergiaa. Haistakaapa joutessanne paska.

Mikäs allergia nyt puhkeaa? Mulla on yleensä keväisin kanssa (koivu kai ainakin), mutta nyt oon odotellut jo hetken aikaa että koskahan alkaa pärskyttää. Lääkettä en luonnollisestikaan ole silti jemmannut

Mikäs allergia nyt puhkeaa? Mulla on yleensä keväisin kanssa (koivu kai ainakin), mutta nyt oon odotellut jo hetken aikaa että koskahan alkaa pärskyttää. Lääkettä en luonnollisestikaan ole silti jemmannut

Minä en näistä tiedä ku oon alkanu kärsiä näistä vasta vuosi sitten. Oon unohtanu hommata sumutteet ja pillerit ja pöllerit kun en mä muistanu että kevät on mullekin nykyään tällaista aikaa. Vissiin koivut ja kaikki muu pöly nyt vaikuttaa. Lähinnä kurkku tukossa ja päätä pakottaa, luojan kiitos ainakaan tällee päiväsaikaan ei tuntuis olevan nenäontelot tukossa kuitenkaan.

Hyvää huomenta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä en näistä tiedä ku oon alkanu kärsiä näistä vasta vuosi sitten. Oon unohtanu hommata sumutteet ja pillerit ja pöllerit kun en mä muistanu että kevät on mullekin nykyään tällaista aikaa. Vissiin koivut ja kaikki muu pöly nyt vaikuttaa. Lähinnä kurkku tukossa ja päätä pakottaa, luojan kiitos ainakaan tällee päiväsaikaan ei tuntuis olevan nenäontelot tukossa kuitenkaan.

Älä nyt sitä virhettä kuitenkaan tee, että nenäsumutetta alkaisit käyttämään. Kerran sen virheen tein ja saa kyllä jatkossa jäädä tekemättä.

Älä nyt sitä virhettä kuitenkaan tee, että nenäsumutetta alkaisit käyttämään. Kerran sen virheen tein ja saa kyllä jatkossa jäädä tekemättä.

No nythän en sitä tarttekaan kun ei oo nenä tukossa. Vuosi sitten käytin sellasta allergiasumutetta ja se oli aivan hyvä ostos. Sit kun se loppu niin en ostanu enää uutta, mutta silti alko pysyä jo paikat auki ilmankin. Mut kivat vaan noille hometiloille ja huonoille sisäilmoille. Ei mulla ennen mitään kevätallergioita ollu. Puoltoista vuotta sitten sairastin jonku viis hengitystieinfektiota ja angiinan putkeen.

No nythän en sitä tarttekaan kun ei oo nenä tukossa. Vuosi sitten käytin sellasta allergiasumutetta ja se oli aivan hyvä ostos. Sit kun se loppu niin en ostanu enää uutta, mutta silti alko pysyä jo paikat auki ilmankin. Mut kivat vaan noille hometiloille ja huonoille sisäilmoille. Ei mulla ennen mitään kevätallergioita ollu. Puoltoista vuotta sitten sairastin jonku viis hengitystieinfektiota ja angiinan putkeen.
Toi on kyllä melko vehkeestä.

Koivun kukinta on alkamaisillaan Etelä-Suomessa. Leppä on tainnut jo mennä.

Itellä on ollut tapana alottaa allergialääkkeiden mussutus jo huhtikuun alussa, kun on arpaonni osunut kohdalle ja löytyy lähes kaikki siitepölyallergiat. Ei saa kesälläkään olla liian mukavaa :D

edit. Forecan sivuilta löytyy ainakin siitepölytiedotteet, niin pääsee vähän kärryille mistä siitepölystä niitä oireita saa.

Sooon... Psiuh!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom