Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain äsken kuulla olevani uusnatsin näköinen. Is this bad?
Lady Gagea.
Missä se.
Haluaisin näin aamutuimaan kiittää yliopistoani, entistä työpaikkaani ja entistä asuntoani. Kiva että teidän altistuksenne takia minulla on nyt kevätallergiaa. Haistakaapa joutessanne paska.
Mikäs allergia nyt puhkeaa? Mulla on yleensä keväisin kanssa (koivu kai ainakin), mutta nyt oon odotellut jo hetken aikaa että koskahan alkaa pärskyttää. Lääkettä en luonnollisestikaan ole silti jemmannut
Minä en näistä tiedä ku oon alkanu kärsiä näistä vasta vuosi sitten. Oon unohtanu hommata sumutteet ja pillerit ja pöllerit kun en mä muistanu että kevät on mullekin nykyään tällaista aikaa. Vissiin koivut ja kaikki muu pöly nyt vaikuttaa. Lähinnä kurkku tukossa ja päätä pakottaa, luojan kiitos ainakaan tällee päiväsaikaan ei tuntuis olevan nenäontelot tukossa kuitenkaan.
Älä nyt sitä virhettä kuitenkaan tee, että nenäsumutetta alkaisit käyttämään. Kerran sen virheen tein ja saa kyllä jatkossa jäädä tekemättä.
Toi on kyllä melko vehkeestä.No nythän en sitä tarttekaan kun ei oo nenä tukossa. Vuosi sitten käytin sellasta allergiasumutetta ja se oli aivan hyvä ostos. Sit kun se loppu niin en ostanu enää uutta, mutta silti alko pysyä jo paikat auki ilmankin. Mut kivat vaan noille hometiloille ja huonoille sisäilmoille. Ei mulla ennen mitään kevätallergioita ollu. Puoltoista vuotta sitten sairastin jonku viis hengitystieinfektiota ja angiinan putkeen.
Saa, ainakin niin kauan kunnes sut pysäytetään.Saako suomalaisella (EU-kortilla) ajaa moottoripyörää Yhtysvalloissa?
Vai liekö osavaltiokohtaista.
Mikäs allergia nyt puhkeaa? Mulla on yleensä keväisin kanssa (koivu kai ainakin), mutta nyt oon odotellut jo hetken aikaa että koskahan alkaa pärskyttää. Lääkettä en luonnollisestikaan ole silti jemmannut