Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullakin on muutamat korot, jotka vaan seisoo mun hyllyssä käyttämättöminä. Ehkä vielä joskus.

Miten ihmeessä oot voinu löytää yksiäkään sopivia liivejä? :S

Ehkä näillä sittenkin pystyy kävelemään. Ovat sisäänajossa kotona. :D

Emminä tiedä, ostan aina saman koon, ovat aina sopivia, valmistajasta riippumatta. Hyvä tuuri kai. En minä farkkujakaan ikinä kokeile. Tosin mä nyt ostankin kaiken netistä. :D

En minäkään ikinä kokeile rintsikoita. Oon kerran elämässäni kokeillu ja senkin tein VS:llä kun täti tunki mun kanssa sinne koppiin mittiloimaan ja törkkäs muutamat liivit käteen.

+1. Kun on pienet tissit, voi laittaa paalle millaiset rintsikat vaan kunhan on suunnilleen oikea koko. Tuella jne. ei ole kauheasti valia koska eivat nama tarvitse tukea, voisin kulkea vaikka koko ajan ilman rintsikoita :jahas:

Ai etta kun sattuu kylkiin... Olen karsinyt kovasta yskasta jo lahes kuukauden ja pari viikkoa sitten oireili oikea kylki, veikkasin ruhjeista kylkiluuta (tai ruhjeilla olevaa lihasta jossain tossa kyljessa). Se oli paranemaan pain kunnes yska paheni ja nyt kumpikin kylki on tosi kipea. Sattuu kun hengitan, sattuu kun liikun, sattuu kaikista eniten kun yskin :( Sain antibioottikuurin eilen, joten toivottavasti lahipaivina alkaa helpottaa.

Do you smell what the Pyr0 is cooking? :kuola:

+1. Kun on pienet tissit, voi laittaa paalle millaiset rintsikat vaan kunhan on suunnilleen oikea koko. Tuella jne. ei ole kauheasti valia koska eivat nama tarvitse tukea, voisin kulkea vaikka koko ajan ilman rintsikoita :jahas:

Mulla ei valitettavasti mee ihan noin.

Niin että jos menee ostamaan rintaliivejä, niin eikai päälle tarvii laittaa montaa eri kerrastoa ja varsinkin vielä niitä omia rintsikoita. Senkus heittää topin/t-paidan ja menee testaamaan. On helppoa riisua ja pukea.

Talvella usein vaan tarvitsee vähän enemmän vaatetusta, topilla saattaa pakkaskeleillä tulla vilu.

Piti kaivaa pari päivää vanha juttu kun tätä lukiessa epäilin rankkuutta :D

Ollaanpas nyt hiljaa ja pysytään housuissa ja hameissa sielä jokusen pykälän verran alapuolella ;)

Hah! En mä niska limassa haluakkaan raataa, mut ihan tarpeeksi haasteita tossakin on. :rolleyes: Arvatkaa mitä, mulla alkoi kesäloma! :dance: Huomenna aamusta lähtee kimppakyyti pohjoisen vahvistuksilla kohti Turkua ja risteilypaattia. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähemmän vaatetta päälle niin ei ole niin paljon sitten riisuttavaa siellä kopissa :D Avustaja vielä mukaan niin ei tarvitse itse edes sieltä mihinkään lähteä välillä.

Oon niin vilunen välillä että ainakaan talvella ei onnistu. Ja kaiken kruunaa se kun on sellanen ahistuskuumuus ja hyi. Se avustaja ois tosiaan ihan kätevä!

Olikohan Prismassa sovituskoppiin tullut nappi josta voi kutsua myyjän tuomaan lisää sovitettavia jos koko/malli väärä :) Kätevää jos yksin liikenteessä eikä halua välissä pukea kaikkia vaatteita päälle. Rintsikoista kun oli puhe, niin itse en voisi sovittamatta ostaa, koska koon lisäksi merkitsee kuppien muoto/malli hyvin paljon. Jos on vääränlaiset, etuyläreuna ei istu kunnolla ja se ei ole kiva. Ja ilman rintsikoita ei kyllä kesäaikaan voi lähteä ostoksille :wtf: Ainakaan missään t-paidassa! Aiheuttaisi pahennusta kanssaihmisissä.

Kyllä voi ottaa lujille yks öljyroppu :D Perhana. Matala öljypohja+tyhjennysroppu kyljessä niin eihän sinne mikää avain sovi pyörähtään.. Piti tulla keittään kahvit ja hakeen sisältä vauhtia.

Olikohan Prismassa sovituskoppiin tullut nappi josta voi kutsua myyjän tuomaan lisää sovitettavia jos koko/malli väärä :) Kätevää jos yksin liikenteessä eikä halua välissä pukea kaikkia vaatteita päälle. Rintsikoista kun oli puhe, niin itse en voisi sovittamatta ostaa, koska koon lisäksi merkitsee kuppien muoto/malli hyvin paljon. Jos on vääränlaiset, etuyläreuna ei istu kunnolla ja se ei ole kiva. Ja ilman rintsikoita ei kyllä kesäaikaan voi lähteä ostoksille :wtf: Ainakaan missään t-paidassa! Aiheuttaisi pahennusta kanssaihmisissä.

Ei ketään kiinnosta. Tuolla huitelee ihmisiä alastikin.

Ostin tänään Citymarketista elämäni ensimmäiset Body ja MusclePro lehdet.
Kyllä on sen verta hyvää luettavaa että tulen jatkossakin ostamaan.

Back
Ylös Bottom