Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia! Miten tänään voi tuntua maanantailta jos eilen tuntu lauantailta? Saamarin päivärytmi menny ihan sekasin unirytmistä puhumattakaan.

Huomenna risteileen! :hyper:

Isosetä (mummun veli) täytti eilen 101 vuotta. Tekee edelleen joka päivä vatsalihasliikkeitä ja kuljettaa pojan-pojan-poikiaan omalla autollaan heidän harrastuksiinsa. Ei paha :thumbs:

Aivan hirvee paskahalvaus ennen 7 kun heräsin ja luulin että oon myöhässä töistä ja aloin jo pukee päälle. On kuitenki vapaapäivä että huomenta vaan :)

Oon istunut dösässä puoli yhdestä asti ja viel 1,5h pitäs jaksaa... Mun rakko on ratkeamispisteessä, aikasemmin kävin tossa bussin "vessassa", never again! Mulla on ilmeisesti liikaa leveyttä tässä peräosastossa tohon vessan kokoon verrattuna ni oli aika akrobatiaa yrittää käydä kusella.

^Että saattaa tulla tännekin märkä päivä.

Taitaa olla tänään vuorossa operaatio uudet farkut. Pari kertaa jo viime kuukausina yritin, mutta ei hermo kestänyt edes sovituskoppiin asti. Olisi varmaan järkevää palkata joku kaverityttö mukaan kantamaan mulle housuja ja tuijottelemaan mun persettä, mutta itse tämä kai on kestettävä.

Oon istunut dösässä puoli yhdestä asti ja viel 1,5h pitäs jaksaa... Mun rakko on ratkeamispisteessä, aikasemmin kävin tossa bussin "vessassa", never again! Mulla on ilmeisesti liikaa leveyttä tässä peräosastossa tohon vessan kokoon verrattuna ni oli aika akrobatiaa yrittää käydä kusella.

^Että saattaa tulla tännekin märkä päivä.

Eikö onnistu seisaaltaan niinku tosimiehiltä?

Taitaa olla tänään vuorossa operaatio uudet farkut. Pari kertaa jo viime kuukausina yritin, mutta ei hermo kestänyt edes sovituskoppiin asti. Olisi varmaan järkevää palkata joku kaverityttö mukaan kantamaan mulle housuja ja tuijottelemaan mun persettä, mutta itse tämä kai on kestettävä.

Siellähän on ihmisiä töissä tuota kantamista varten ja kait ne sitä persettäkin saattavat pyydettäessä vilikasta.

Eikö onnistu seisaaltaan niinku tosimiehiltä?

Muuten saattas onnistuakin, mutta se pönttö (lue halkaisijantaan 30cm reikä) on sellasessa syvennyksessä mihin pitää peruuttaa, ettei pysty. Mä olin ihan murtunut kun avasin sen vessan oven ja tajusin että en voi kusta seisaaltaan. Miks kaikki kiva otetaan multa pois?

Huomenta! Taas kouluhommien pariin, onneksi tänään alkaa viikonloppu ja huomenna kaverin kämpille ottamaan olutta jääkiekon merkeissä.

Siellähän on ihmisiä töissä tuota kantamista varten ja kait ne sitä persettäkin saattavat pyydettäessä vilikasta.

Totta. Oli teinipoikana aika vitsikästä lähteä farkkuostoksille, kun oli vielä joku 5kg enemmän painoa kuin nyt. Sai melkein suoraan sanoa että anna vaan isommat, kun ensimmäistä paria tarjosivat käteen.

Siis vaatteiden ostaminenhan on maailman vittumaisinta puuhaa jos ei tiedä yhtää mallia/merkkiä mitä hakee. Se helvetin säätö ja sovittelu ja pohdiskelu ja HIKI!

Siis vaatteiden ostaminenhan on maailman vittumaisinta puuhaa jos ei tiedä yhtää mallia/merkkiä mitä hakee. Se helvetin säätö ja sovittelu ja pohdiskelu ja HIKI!

Hirveetä varsinkin kesäkuumalla :S

E. Naisten sovituskoppeihin on yleensä vielä törkeät jonot, enkä ilmeisesti ole tarpeeksi äijä, kun mua kielletään menemästä miesten pukkareihin.

Back
Ylös Bottom