No meni kyl vähän plörinäks koko vapaa-päivä, kohta pitäis painuu pehkuihin ja aamulla herätä aikasin.
Sen takia mä oon töissä nytkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No meni kyl vähän plörinäks koko vapaa-päivä, kohta pitäis painuu pehkuihin ja aamulla herätä aikasin.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013050916997017_vi.shtml
On se kumma ettei saa olla kaunis ja töissä... :face:
Jaa, huomenta! Aika märkä päivä tuntu taas olevan.
(ehkä)Voi olla, mutta tuskin niitä Suomessa tehdään. :DÄlä huoli, ens viikolla pitäis olla lämpöennätykset(ehkä)
Oon istunut dösässä puoli yhdestä asti ja viel 1,5h pitäs jaksaa... Mun rakko on ratkeamispisteessä, aikasemmin kävin tossa bussin "vessassa", never again! Mulla on ilmeisesti liikaa leveyttä tässä peräosastossa tohon vessan kokoon verrattuna ni oli aika akrobatiaa yrittää käydä kusella.
^Että saattaa tulla tännekin märkä päivä.
Taitaa olla tänään vuorossa operaatio uudet farkut. Pari kertaa jo viime kuukausina yritin, mutta ei hermo kestänyt edes sovituskoppiin asti. Olisi varmaan järkevää palkata joku kaverityttö mukaan kantamaan mulle housuja ja tuijottelemaan mun persettä, mutta itse tämä kai on kestettävä.
Eikö onnistu seisaaltaan niinku tosimiehiltä?
Siellähän on ihmisiä töissä tuota kantamista varten ja kait ne sitä persettäkin saattavat pyydettäessä vilikasta.
Siis vaatteiden ostaminenhan on maailman vittumaisinta puuhaa jos ei tiedä yhtää mallia/merkkiä mitä hakee. Se helvetin säätö ja sovittelu ja pohdiskelu ja HIKI!