t. Kiukku-vaahtis
Vaahtiksesta on tullut kiukkuinen vanha piika, kun se kiukkuaa niin usein, kjäh kjäh :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
t. Kiukku-vaahtis
Olen koettanut keksiä jotain hienoa tekemistä kun täytän 30v ja nyt taidan tietää mitä teen
Vielä kun noilla pääsisi ampumaan jotain elävia kohteita kuten vaikkapa lehmiä, niin se olisi perfect.

Vanhapiika on yhdyssana. T: VaahtisVaahtiksesta on tullut kiukkuinen vanha piika, kun se kiukkuaa niin usein, kjäh kjäh :dance:
Tämmöstä se onkin työskennellä 9. rankimmalla työalalla (Ilta-Sanomien listauksen mukaan :D). :jahas: Vielä kävis reenaileen ja sit rentoa leffailua kotona. 
Mistä toi kukkahoroskooppi löytyy? :lol2:
Kuutisen tuntia anturavaluja ja palkkioksi hienot rajat.
Kiireinen ja stressaava työpäivä takana ja huomenna saa lepäillä.Tämmöstä se onkin työskennellä 9. rankimmalla työalalla (Ilta-Sanomien listauksen mukaan :D). :jahas: Vielä kävis reenaileen ja sit rentoa leffailua kotona.
Mistä toi kukkahoroskooppi löytyy? :lol2: Jaa-a, löytyi, oon sopeutuvainen ja vaatimaton vanamo. :D
Kai muotit levis? ;)
Selaaksä petturi sellasia? :D
Vaahtiksesta on tullut kiukkuinen vanha piika, kun se kiukkuaa niin usein, kjäh kjäh :dance:
Vanhapiika on yhdyssana. T: Vaahtis
Eipähän muuten levinny!
Eiks se naisilla stressaavin ollu joku lehtimyyntityö? :D

Tommonen pikku testi-iltapäivä ois aika rouhee. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kun minen oo 9-millistä isommalla käsiaseella tunaroinu, niin mulla ois ihan vissiin naama auki ekasta laakista :D