Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ratkes muuten housut tänään kun kyykkäsin isän kans kilpaa hetki sitten. Paskiainen voitti kirkkaasti, ei mun tartte vielä ihan haaveilla 190kg takakyykystä :D Keskivartalo niia, jalat ei jaksa, perse meinaa revetä ja paskatki melkeen räsähti housuun.

Pidät vaan ranteet tiukkana niin ei se otsaan hyppää:D

Ja se ATC olikin kaverilleni jo tuttu paikka, lupasi varata sinne ajan ja ilmotella mulle sitten että millon mennään. Mä en kestä!:hyper:

Mulla on ihan ripuliranteet. Otsalohko paskana, takuulla.
Oon iteki käyny tuolla ATC:lla posauttelemassa, aivan asiallinen meininki ja tosi hyvä valikoima kaikenlaista "kivaa".

Ratkes muuten housut tänään kun kyykkäsin isän kans kilpaa hetki sitten. Paskiainen voitti kirkkaasti, ei mun tartte vielä ihan haaveilla 190kg takakyykystä :D Keskivartalo niia, jalat ei jaksa, perse meinaa revetä ja paskatki melkeen räsähti housuun.

Isäntäs kyykkää 190kg?

Isäntäs kyykkää 190kg?
Joo, sehän on painonnostaja. Satkun tempaus ja 130kg työntäny, sivusta kattoen ihan paskalla treenillä ja vielä paskemmalla ruokavaliolla :D Possumunkkeja se ahtaa sisuksiinsa mutta mikäs siinä jos voima tarttuu. Työnnöt se on tehny aina raakana, ei nuorena opetellu kyykyn kautta vetään rinnalle ja vanhana ei oo jaksanu opiskella sitä.

Joo, sehän on painonnostaja. Satkun tempaus ja 130kg työntäny, sivusta kattoen ihan paskalla treenillä ja vielä paskemmalla ruokavaliolla :D Possumunkkeja se ahtaa sisuksiinsa mutta mikäs siinä jos voima tarttuu. Työnnöt se on tehny aina raakana, ei nuorena opetellu kyykyn kautta vetään rinnalle ja vanhana ei oo jaksanu opiskella sitä.

Hehe, okei okei. Siinä sulle sitten sopivasti tavotteet. Kyykyssä, tempauksessa ja työnnössä. Toki tempaus voi hieman vaikeampi olla, jos ei ole perehtyny ollenkaan.

Hehe, okei okei. Siinä sulle sitten sopivasti tavotteet. Kyykyssä, tempauksessa ja työnnössä. Toki tempaus voi hieman vaikeampi olla, jos ei ole perehtyny ollenkaan.
Nojoo, kyllähän mä oon muutaman kilon saanu tempastuaki sillon ko vielä tuota lajia tein enemmän. Nykyään se ei enää sovi mihinkään väliin, ko aina on joko selkä tai jalat kipiänä.

Oispa siistiä jos olisi painonnostajaisä! Pännisi kyllä olla heikompi vielä tässä iässä.

Puolustaudun sillä, että kirjotin puhelimella, niin en ollut skarpeimmillani.

Ai miksi puhelin sekoittaa sinun pään:D

Nukkuuko kaikki?
Tää kattelee kun maali kuivuu. No okei, kyl tää kans vähän askartelee paskartelee.

Huomeeenta...

Back
Ylös Bottom