Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen koettanut keksiä jotain hienoa tekemistä kun täytän 30v ja nyt taidan tietää mitä teen :)
Vielä kun noilla pääsisi ampumaan jotain elävia kohteita kuten vaikkapa lehmiä, niin se olisi perfect.

En kyllä itsekään keksi mitään parempaa ajanvietettä kuin tuo.

Laitoin just yhdelle ammuntaa enemmänkin harrastavalle kaverille viestiä, täytyy houkutella se mukaan tuonne radalle...tämä elämysmatka on toteutettava mahdollisimman pian:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tommonen pikku testi-iltapäivä ois aika rouhee. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kun minen oo 9-millistä isommalla käsiaseella tunaroinu, niin mulla ois ihan vissiin naama auki ekasta laakista :D

Kiireinen ja stressaava työpäivä takana ja huomenna saa lepäillä. :) Tämmöstä se onkin työskennellä 9. rankimmalla työalalla (Ilta-Sanomien listauksen mukaan :D). :jahas: Vielä kävis reenaileen ja sit rentoa leffailua kotona. :)

Mistä toi kukkahoroskooppi löytyy? :lol2: Jaa-a, löytyi, oon sopeutuvainen ja vaatimaton vanamo. :D

On se nyt saatana ku ei saa edes päiväunia kerran vuoteen nukkua! :D Kerranki ku olisin oikeesti nukkunu ni millon soi ovikello ja millon puhelin. Yöllä sit taas uusiks

Kiireinen ja stressaava työpäivä takana ja huomenna saa lepäillä. :) Tämmöstä se onkin työskennellä 9. rankimmalla työalalla (Ilta-Sanomien listauksen mukaan :D). :jahas: Vielä kävis reenaileen ja sit rentoa leffailua kotona. :)

Mistä toi kukkahoroskooppi löytyy? :lol2: Jaa-a, löytyi, oon sopeutuvainen ja vaatimaton vanamo. :D

Eiks se naisilla stressaavin ollu joku lehtimyyntityö? :D

Vähän hämmentävää kun eräs tuttava toiselta foorumilta paljastuu Partsi87:n äidiksi. Hän oli kovin ylpeä pojastaan, kun oli käyny vähän kisoissa hienosti nostelemassa :)

Tommonen pikku testi-iltapäivä ois aika rouhee. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kun minen oo 9-millistä isommalla käsiaseella tunaroinu, niin mulla ois ihan vissiin naama auki ekasta laakista :D

Pidät vaan ranteet tiukkana niin ei se otsaan hyppää:D

Ja se ATC olikin kaverilleni jo tuttu paikka, lupasi varata sinne ajan ja ilmotella mulle sitten että millon mennään. Mä en kestä!:hyper:

Back
Ylös Bottom