Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Palelee aivan kamalasti ja viel pitäs 3,5h kestää täällä (töissä). Mut jaksaa jaksaa, seuraavan kerran töihin vasta 20.5 :dance:

Uuh, pakkisristeily.
Oon missannu tuon täysin. Voisi joskus pyrkiä nousemaan laivaan, kun seuraavan kerran moinen järjestetään.
Viimeksi ollut pakkisristeilyllä helevetin monta vuotta sitten. Oli kyllä lystiä.

Shiiiiiit... työviikonloppu. Ehkä ensi kerralla olen ajoissa liikenteessä asian suhteen.
Sieltä ei kyllä varmaan tuntisi enää ketään :/

Huomenta :) Jos vaikka pariksi tunniksi nukkumaan. Keli näyttää taas lupaavalta, ois tehnyt mieli lähteä aamulenkille mut kai se ois hyvä nukkua ensin, sitten jaksaa lomailla :D

Huomenta.

Viime aikojen vakioksi muodostunut 6 tuntia unta alla. Nyt vähän teetä ja paljon piirtämistä.

Mulla ei oo mitään vakiota.
No okei, melkonen muuttuja se tuppaa oleen yleensä. Mutta tohon se tällä hetkellä on aika hyvin asettunu. Siis max. Paljon mennään 3-4 tunnin unilla. Ja ihmettelen vielä, miksi ei luovuus kuki ja hommat seisoo :rolleyes:

Minä joka olen aina vähän ajoissa jokapaikassa, nukuin tänään pommiin. Tosin en onneksi töistä myöhästyny mutta kuitenki. Sikeet oli vaan unet sitte ollu..

Minä joka olen aina vähän ajoissa jokapaikassa, nukuin tänään pommiin. Tosin en onneksi töistä myöhästyny mutta kuitenki. Sikeet oli vaan unet sitte ollu..
Sama homma! Heräsin vasta kuudelta vaikka kello oli pärissy 4:45, unissaan käyny vaan läpsäseen sen pois päältä :D Myöhästyin treeneistä ja siirty selkäsauna huomiselle.

Back
Ylös Bottom