Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

710 on varsinaiset renkaatki :) Ei tarvi leviämpiä kahtella, muuten ei pääse enää auraamaan ym. Saatiin vaan tinkattua nuo 710 kumit vanteineen sopivasti isomman kaupan yhteydessä, ja sitten teetettiin niistä paripyörät. Saahan noita vaikka minkäkokosia, leveimmät mitkä oon livenä nähny tais olla 1100 tai 1200, ei muista. Jotku venäläiset hirviörenkaat.

Veeille, teillä ei vissiin oo suorakylvökonetta? Kun noin kiirettä pitää peltohommien kanssa.. :)

710 on varsinaiset renkaatki :) Ei tarvi leviämpiä kahtella, muuten ei pääse enää auraamaan ym. Saatiin vaan tinkattua nuo 710 kumit vanteineen sopivasti isomman kaupan yhteydessä, ja sitten teetettiin niistä paripyörät. Saahan noita vaikka minkäkokosia, leveimmät mitkä oon livenä nähny tais olla 1100 tai 1200, ei muista. Jotku venäläiset hirviörenkaat.

Nojoo, tulee kyllä sen verran kokonaisleveyttä ettei kannata kovin kapealle tielle lähteä tähtäilemään:D

Veeille, teillä ei vissiin oo suorakylvökonetta? Kun noin kiirettä pitää peltohommien kanssa.. :)
Ei se luomussa toimi, pari vuotta ja pellolla kasvaa pelkkää roskakasvia.

Nojoo, tulee kyllä sen verran kokonaisleveyttä ettei kannata kovin kapealle tielle lähteä tähtäilemään:D
Juu. Ohan tossa puimurissaki leveyttä 4,9m, saa vähän aikaa kahtella että mistä mennään ohi jos näillä teillä tulee polkupyörää isompi kampe vastaan.

Olipa herkullinen tuo Hesburgerin savujuusto burgeri. Kyllä laihaläskin elämä on ihanaa. :haart:

Saitko muuten Vee-ille bannia kun menit postaamaan kertaalleen Wileniuksen kuvat sen ketjuun noin kuukaus takaperin? Ei paljoa näkynyt sen jälkeen.

Juu :D En ollu muuten siellä niin paljoa hengaillut että oisin huomannu varotukset, niin jouduin lusimaan. Eipähä tuo mittään. Arvelin vaan, kun ne kuvat oli ihan yleisesti kaikkien nähtävillä facessa että sama kai ne on tänne laittaa.

Olipa herkullinen tuo Hesburgerin savujuusto burgeri. Kyllä laihaläskin elämä on ihanaa. :haart:

Se vaikuttaa kyllä nannalta, josko siihen sortuis joskus ku en oo purilaisia syöny valehtelematta vuosikausiin. :D

Älä saatana, luomutila.
Saatanan saippuavesihipit, heittäkää sitä kunnon myrkkyä ruiskuilla pellolle! ;)

Vittu mä meen kohta ite tekee ton maalin Suomelle..

Se vaikuttaa kyllä nannalta, josko siihen sortuis joskus ku en oo purilaisia syöny valehtelematta vuosikausiin. :D

Mulla ei sitä pelekoa ole. Siksi mie olenkin aika pitkälti iljettävä fyysisesti - inside and outside. :D En uskalla arvailla kuinka monta suonta on tukosa.

Why so serious?! Viihtymisongelmaa itellä ku kaikki tapittaa jotain jäkistä telkusta eikä kukaan viihytä mua seurallaan! :jahas: :D

Daiina, toi on niin selväpeli taas että lopetan kataomisen.
Rentoudun loppuillan Muumilaakson tarinoilla. <3

Ei jatkoon. Enemmän äksöniä kiitos. :rolleyes: Ehkä kattelen Batman trilogian Jokeri-osuuden loppuhun...

Judis, käviskö tohon hieman koiransyömää perunasalaattia kylkeen? :D

V*llaanko täällä minun ahnaasta koirastani:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom