Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Protsku ja finrexiiniä naamaan niin eiköhän tästä olo paranee...

Maanantai kulu töissä ihan lepposasti, siitä sitten salile ja nyt kotona. Rasittavaa palata suht raskaan päivän jälkeen kotio Kauheen älämölön saattelemana.

Raineruf: Meil ei enää onneks oo yhtään pohjaa tehtävänä, kyl taas riitti tältä vuodelta vallan mainiosti ainaki itelle. :D Muuta mukavaa pohjissa ei oo ku muuraus. IMO.

Raineruf: Meil ei enää onneks oo yhtään pohjaa tehtävänä, kyl taas riitti tältä vuodelta vallan mainiosti ainaki itelle. :D Muuta mukavaa pohjissa ei oo ku muuraus. IMO.

Joo tuo muuraus on ihan lepposta hommaa, tosin en sitä paljoa siedä. Puuduttavaa hommaa pidemmän päälle.

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, vastamäki ja vitutus ei millonkaan. Yhtä saatanan vastamäkiä taas koko päivä, ei mikkään mee kohtuuella.

EDIT: No onneks sentään penkki kulki aamulla mallikkaasti.

Koiraa ei paljo napannu reenata, tai tehä oikeen mitään muutakaan:

eec873a6-55e8-457e-a202-96cd257a9151_zps7c8c152e.jpg

Annoin nukkua, ehitään myöhemminkin. Se tosin tarkottaa sitä, että mun tarttee palata matikan pariin :(

Tosin vois ehkä harkita imuroivansa. Alottais vaikka tuosta sohvasta, ehkä.

Raisa, älä imuroi. Meistä kumpikin tietää, että se on vain kouluhommista pakoilua. Olen ottanut tavaksi, että tenttiviikolla jätän siivouksen minimiin, kun tiedän, että se on vain tekosyy tehdä muuta kuin lukea.

Meistä kumpikin tietää, että se on vain kouluhommista pakoilua.

Totta. Oon mä noita muita kouluhommia onnistunu siirtään tosiaan tammikuulta asti ja parhaimmat venyy viime lokakuusta. Kämppä tosin ei näytä siltä, että oisin siivonnu kaiken sen ajan, mitä oon vältelly tekemästä noita tehtäviä :rolleyes:

Teen mä tässä sivussa aina tehtävän ohimennen, paitsi nyt yks on jumittanu varmaan tunnin. Huoh. Ois ihan siisti, jos ois ollu tunnilla ees kerran, niin vois osatakin eikä tarttis vaan arvailla vähän sinnepäin.

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, vastamäki ja vitutus ei millonkaan. Yhtä saatanan vastamäkiä taas koko päivä, ei mikkään mee kohtuuella.

EDIT: No onneks sentään penkki kulki aamulla mallikkaasti.

Eiks teilläpäin oo pellot aika tasasia?

Vaan eipä se täälläkään, 13 euron autoremppa muuttu just +300 euron rempaksi :thumbs:

Raisa, älä imuroi. Meistä kumpikin tietää, että se on vain kouluhommista pakoilua. Olen ottanut tavaksi, että tenttiviikolla jätän siivouksen minimiin, kun tiedän, että se on vain tekosyy tehdä muuta kuin lukea.

Ai että oikein yhden viikon aikana hillitset siivousvimmasi? Itse siivoan niin harvoin, että olen alkanut puhua kavartaalisiivouksesta.

Ai että oikein yhden viikon aikana hillitset siivousvimmasi? Itse siivoan niin harvoin, että olen alkanut puhua kavartaalisiivouksesta.

:lol2: Meillä on Hollannissa tenttiviikot ~3vko (1 itseopiskeluviikko ja 2 varsinaista viikkoa). Mutta ihan hyvä pointti sinänsä. Kaveri myös siivoo aina kun hänen tyttöystävänsä tulee käymään, eli puhutaan noin kerran 3kk aikana, muttei se kämppä ole kuitenkaan mitenkään hirveän sekainen.

Olin velmu, ja onnistuin järjestämään suomalaisporukan kanssa kisakatsomon. Seuraavaksi siis virittämään laitteisto lätkäkuntoon.

Eiks teilläpäin oo pellot aika tasasia?

Vaan eipä se täälläkään, 13 euron autoremppa muuttu just +300 euron rempaksi :thumbs:
No ei ollu peltojen kans tämä kiroilu nyt, vaan noitten perhanan paripyörien kans. 42" vanne, 710 leveenä painaa ihan pirun paljon, mutta se oli vielä helppo osuus pyöräytellä paikoilleen. Vaikiaa rupes oleen sitte ku piti kiristää ne kettinkivirityksillä paikalleen.

No ei ollu peltojen kans tämä kiroilu nyt, vaan noitten perhanan paripyörien kans. 42" vanne, 710 leveenä painaa ihan pirun paljon, mutta se oli vielä helppo osuus pyöräytellä paikoilleen. Vaikiaa rupes oleen sitte ku piti kiristää ne kettinkivirityksillä paikalleen.

Tuli jotenkin mieleen, kun joskus kotona käydessäni lupasin laittaa ketjut traktoriin. Pari tuntia kiroilin rystyset verillä ja huusin saatanan perkelettä, kun ei vaan onnistunu. Välillä raavin päätäni, että eihän nyt teräksiset ketjut voi saatana kesän aikana itsekseen kutistua, kun ne kumminkin on samoilta renkailta keväällä pois otettu. Juuri kun olin varmistunut epäonnistumisestani ihmisenä, kun en edes noin yksinkertaisessa hommassa onnistu, niin isä soittaa: "Niin muuten, lyhensin niitä ketjuja vähän kun olivat keväällä niin löysät, toivottavasti ei menny liian lyhyeks..."

Lähin sitten sisälle laastaroimaan käsiäni :D

Niin siis minkä levyiset kumit siinä vekottimessa noin niinku muuten on, jos paripyörät on 710?

Niin siis minkä levyiset kumit siinä vekottimessa noin niinku muuten on, jos paripyörät on 710?
710 on varsinaiset renkaatki :) Ei tarvi leviämpiä kahtella, muuten ei pääse enää auraamaan ym. Saatiin vaan tinkattua nuo 710 kumit vanteineen sopivasti isomman kaupan yhteydessä, ja sitten teetettiin niistä paripyörät. Saahan noita vaikka minkäkokosia, leveimmät mitkä oon livenä nähny tais olla 1100 tai 1200, ei muista. Jotku venäläiset hirviörenkaat.

Neljä tuntia youtube-videoita katselleena sanoisin, että kyllä se imurointi on fiksumpaa kouluhommien pakoilua.

Back
Ylös Bottom