Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehei sentäs! :D Routaeristystä ja täyttöjä. Muuten vaan tällänen yleis maanantai vitutus.
Säkin hakkaaminen auttaa aggression purkuun. Kaks minuuttia armotonta takomista ja itkupotkuraivarit siihen päälle lieventää suuremmätkin piilovihat.
Raineruf: Meil ei enää onneks oo yhtään pohjaa tehtävänä, kyl taas riitti tältä vuodelta vallan mainiosti ainaki itelle. :D Muuta mukavaa pohjissa ei oo ku muuraus. IMO.
Meistä kumpikin tietää, että se on vain kouluhommista pakoilua.

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, vastamäki ja vitutus ei millonkaan. Yhtä saatanan vastamäkiä taas koko päivä, ei mikkään mee kohtuuella.
EDIT: No onneks sentään penkki kulki aamulla mallikkaasti.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, vastamäki ja vitutus ei millonkaan. Yhtä saatanan vastamäkiä taas koko päivä, ei mikkään mee kohtuuella.
EDIT: No onneks sentään penkki kulki aamulla mallikkaasti.
Raisa, älä imuroi. Meistä kumpikin tietää, että se on vain kouluhommista pakoilua. Olen ottanut tavaksi, että tenttiviikolla jätän siivouksen minimiin, kun tiedän, että se on vain tekosyy tehdä muuta kuin lukea.
Ai että oikein yhden viikon aikana hillitset siivousvimmasi? Itse siivoan niin harvoin, että olen alkanut puhua kavartaalisiivouksesta.
No ei ollu peltojen kans tämä kiroilu nyt, vaan noitten perhanan paripyörien kans. 42" vanne, 710 leveenä painaa ihan pirun paljon, mutta se oli vielä helppo osuus pyöräytellä paikoilleen. Vaikiaa rupes oleen sitte ku piti kiristää ne kettinkivirityksillä paikalleen.Eiks teilläpäin oo pellot aika tasasia?
Vaan eipä se täälläkään, 13 euron autoremppa muuttu just +300 euron rempaksi :thumbs:
No ei ollu peltojen kans tämä kiroilu nyt, vaan noitten perhanan paripyörien kans. 42" vanne, 710 leveenä painaa ihan pirun paljon, mutta se oli vielä helppo osuus pyöräytellä paikoilleen. Vaikiaa rupes oleen sitte ku piti kiristää ne kettinkivirityksillä paikalleen.
No ei ollu peltojen kans tämä kiroilu nyt, vaan noitten perhanan paripyörien kans. 42" vanne, 710 leveenä painaa ihan pirun paljon, mutta se oli vielä helppo osuus pyöräytellä paikoilleen. Vaikiaa rupes oleen sitte ku piti kiristää ne kettinkivirityksillä paikalleen.
710 on varsinaiset renkaatkiNiin siis minkä levyiset kumit siinä vekottimessa noin niinku muuten on, jos paripyörät on 710?
Ei tarvi leviämpiä kahtella, muuten ei pääse enää auraamaan ym. Saatiin vaan tinkattua nuo 710 kumit vanteineen sopivasti isomman kaupan yhteydessä, ja sitten teetettiin niistä paripyörät. Saahan noita vaikka minkäkokosia, leveimmät mitkä oon livenä nähny tais olla 1100 tai 1200, ei muista. Jotku venäläiset hirviörenkaat.Raisa, älä imuroi. Meistä kumpikin tietää, että se on vain kouluhommista pakoilua. Olen ottanut tavaksi, että tenttiviikolla jätän siivouksen minimiin, kun tiedän, että se on vain tekosyy tehdä muuta kuin lukea.