Tunnin lenkki koiran kanssa, kiva sää 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Näin hyvällä säällä ei voi olla huonolla tuulella!![]()
Eiks se aprillipäivä ole vasta huomenna?
No niin, tässä sitä sitten ollaan. 13 tunnin yöunienkaan jälkeen en meinannut aamulla päästä sängystä ylös. Nenä vuotaa nopeammin kuin kerkeän niistää, päässä humisee ja karhean kurkun takia kuulostan miehekkäämmältä kuin yksikään tuntemani mies.
Kohtalotovereita?
Mä katoin illalla että saan nukkua sen 8h ja sitten kun aamulla herätyskello soi, oli ihan törkeen vaikee nousta. Torkutin jonkun 40 min. Yleensä ei oo ongelmia 5-6 h yöunien jälkeen.
Älä huoli, viskibasso on seksikäs.
Suklaa + juoksulenkki = huono yhdistelmä. Vedin navan täyteen pääsiäissuklaita, ja lähdin 2 tunnin päästä syömisestä lenkille, kun oli niin energinen olo. Puolessavälissä tuli niin paska olo, että meinasin yrjötä keskelle katua, mätöt eivät olleetkaan sulaneet vielä..
Onneks näin keväällä ei tee yhtään moottoripyörää mieli...
Mä bongasin tänään ekat prätkät liikenteestä, sä oot jo myöhässä. Vai asukko sää josain pohjosemmasa?Se on sitä aikaa ny.
Eikä siihen ajokauteen enää niin kauan ole, tarkistin sakkolapusta että viime vuonna olin liikkeellä 28.huhtikuuta.
Muutama viikko...