Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä bongasin tänään ekat prätkät liikenteestä, sä oot jo myöhässä. Vai asukko sää josain pohjosemmasa?

Jyväskylän korkeuksilla. Onhan noi isommat tiet jo sulat mutta kun ilman lämpötila on +3 niin ei se hirveesti houkuttele.
Ja tänään oli vielä ihan hyvät kelkkakelit.

Nythän on melkeen parhaat kelkkakelit, aurinkoa piisaa ja hanget kantaa.

Mjoo. Tossa yks päivä yritettiin vähän kuvaillakin, mut se aurinko oli just sillon jossain pilven takana.

ProR-13 153.webp

Huh, olipa raskas treeni. Hauksia tehdessä (!) meinas ihan loppua happi. Yskää ei oo eikä oo ollukkaan, mut keuhkot ei vaan vielä pelittäny. Älkää siis naurako rhp:lle, son rankkaa puuhaa.

Suklaa + juoksulenkki = huono yhdistelmä. Vedin navan täyteen pääsiäissuklaita, ja lähdin 2 tunnin päästä syömisestä lenkille, kun oli niin energinen olo. Puolessavälissä tuli niin paska olo, että meinasin yrjötä keskelle katua, mätöt eivät olleetkaan sulaneet vielä..
Punkku+juoksulenkki = erinomainen yhdistelmä! En oo ikuna varmaan jaksanu hölkkiä noin pitkää matkaa yhtämittaa. :)

Mulla on enää kaksi jaksoa walkerseja jäljellä ja ajattelin säästää ne huomiseksi, perhana. Pakko kattoo jotain "Ilman johtolankaa", nöö.

Nyt on Rukalla pyöritty jo tarpeeksi ja voi alkaa miettiä kotiin paluuta. :D Mahtihomma, että Por0kin on eksynyt takas Pakkikselle. Aina tuhlaajapoika kotiin palaa! :)

- - - Updated - - -

Kiitos tuosta Project X:n trailerin linkkaamisesta. Nyt muistan tuon katsoa. Kaveri tuota minulle suositteli, ja sanoi, että tulin kuulemma kovasti mieleen siitä. Mistä lie johtuu.

Toi tapitettiin eilen ja kävi sääliksi poikaparkoja ku melkoiseen soppaan joutuivat... :lol2:

Se on sitä aikaa ny.
Eikä siihen ajokauteen enää niin kauan ole, tarkistin sakkolapusta että viime vuonna olin liikkeellä 28.huhtikuuta.
Muutama viikko...

2 Viikon päästä vois suzukin kaivella tallin perältä jos tiet sulaa samallailla kuin nyt ;) Laittasi pressun alle sitten tuon lynxin

Paras aprillipila on vaihtaa facebookissa status "parisuhteessa" "sinkuksi" :D Kännykkä täynnä viestejä, miten jakselet samoin ku fb.

Paras aprillipila on vaihtaa facebookissa status "parisuhteessa" "sinkuksi" :D Kännykkä täynnä viestejä, miten jakselet samoin ku fb.

Mä oon aprillipäivänä kommentoinu noihin aina jotain ilkeetä. Heleveti tyhmiä piloja tommoset ja niiiiin nähty. Vähän tyhmä pitää olla jos uskoo.

Tuli syötyä aika mahti aamiainen, nyt on pullerolla hyvä olo :D

Back
Ylös Bottom