Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haa! Eilen matkalla treeneihin bongasin liikenteessä ekan moottoripyörän tälle keväälle. Ite kyllä taidan uskaltautua ajelemaan vasta vapun jälkeen.

Hieno ilma laiskotella sisällä.:jahas:

Kiitos tuosta Project X:n trailerin linkkaamisesta. Nyt muistan tuon katsoa. Kaveri tuota minulle suositteli, ja sanoi, että tulin kuulemma kovasti mieleen siitä. Mistä lie johtuu.

No niin, tässä sitä sitten ollaan. 13 tunnin yöunienkaan jälkeen en meinannut aamulla päästä sängystä ylös. Nenä vuotaa nopeammin kuin kerkeän niistää, päässä humisee ja karhean kurkun takia kuulostan miehekkäämmältä kuin yksikään tuntemani mies.

Kohtalotovereita?

No niin, tässä sitä sitten ollaan. 13 tunnin yöunienkaan jälkeen en meinannut aamulla päästä sängystä ylös. Nenä vuotaa nopeammin kuin kerkeän niistää, päässä humisee ja karhean kurkun takia kuulostan miehekkäämmältä kuin yksikään tuntemani mies.

Kohtalotovereita?

Mä katoin illalla että saan nukkua sen 8h ja sitten kun aamulla herätyskello soi, oli ihan törkeen vaikee nousta. Torkutin jonkun 40 min. Yleensä ei oo ongelmia 5-6 h yöunien jälkeen.
Älä huoli, viskibasso on seksikäs.

Mä katoin illalla että saan nukkua sen 8h ja sitten kun aamulla herätyskello soi, oli ihan törkeen vaikee nousta. Torkutin jonkun 40 min. Yleensä ei oo ongelmia 5-6 h yöunien jälkeen.
Älä huoli, viskibasso on seksikäs.

Yleensä itsekin pidän itseni edes jotenkin ruodussa, vaikka onkin vapaapäivä. Tänään tosin heitin herätyskellon hiiteen, ajattelin että lepo auttaa flunssaan parhaiten.

Ja toki, nautin uudesta äänestäni täysin rinnoin. Luulisi, että tämä grandpa meets marlboro- sointu äänessäni houkuttelisi enemmänkin poikaysäväkandidaatteja :D

Äsken sauna päälle sen jälkeen korkkasin kaljan nyt seki on loppu :|

Ja miten aika on mennyt noin nopeesti tää kellojen siirtäminen on sekottanu koko päivän :|

Suklaa + juoksulenkki = huono yhdistelmä. Vedin navan täyteen pääsiäissuklaita, ja lähdin 2 tunnin päästä syömisestä lenkille, kun oli niin energinen olo. Puolessavälissä tuli niin paska olo, että meinasin yrjötä keskelle katua, mätöt eivät olleetkaan sulaneet vielä..

Suklaa + juoksulenkki = huono yhdistelmä. Vedin navan täyteen pääsiäissuklaita, ja lähdin 2 tunnin päästä syömisestä lenkille, kun oli niin energinen olo. Puolessavälissä tuli niin paska olo, että meinasin yrjötä keskelle katua, mätöt eivät olleetkaan sulaneet vielä..

Pelkkä suklaa ois parempi.

Ois ees fillarikelit!
(Okei, oon vaan kade kun ei mulla oo korttia eikä mopoa. Ois ees se eka, niin menisin räpsytteleen ripsiä isipapalle ja kerjäisin lainaan sen HD:n. Se on veljen mukaan joku ihan tyttöpyörä eniveis, niin hyvin sopis mulle :D)

Back
Ylös Bottom