Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On se aina mukavaa olla lentokentällä ja Schiphollissa ihan viihtyy kunnolla. Nätisti nousi mieliala heti kun pääsi lentokentälle, ja tietää, että kohta pääsee lentää.

On se aina mukavaa olla lentokentällä ja Schiphollissa ihan viihtyy kunnolla. Nätisti nousi mieliala heti kun pääsi lentokentälle, ja tietää, että kohta pääsee lentää.

Lentokentät on kivoja. Varsinkin kun on yleensä fiksusti ajoissa paikalla. Mua ei myöskään oo koskaan haitannu useammankaan tunnin vaihtovälit, koska kentällä on kiva hengailla, höpötellä randomeiden kanssa, torkkua tai lukea kirjaa. Joku siinä fiiliksessä saa mut tosi rentoutuneeksi :)

Kulttuurihistorian luentoa auditoriossa, jee. Onneks meillä taidehörhöillä on lupa istua/maata jalat edellisen penkkirivin selkänojalla ja keskittyä luennon lisäks mm. piirtämiseen. Ja surffaamiseen.

Mitä leffaa teatterissa pukkaa?

Nyt tuli sitten suoritettu toi autokoulun II-vaihekin pois alta. Ei tartte enää sellasistakaa murehtia. :)

Hieno homma! Kaverin kaa mennään tsekkaamaan se Putous-näyttelijöitä tihkuva komedia... Myöhemmin pitää mennä vielä kattomaan A Good Day to Die Hard. :)

Nyt tuli sitten suoritettu toi autokoulun II-vaihekin pois alta. Ei tartte enää sellasistakaa murehtia. :)

Itse hain lykkäystä aikoinaan ja suoritin vasta 21-vuotiaana kakkosvaiheen. Muistan elävästi, kuinka näsäviisas ajorataopettaja selitti jotain mukanokkelaa paskaa meidän oppilaiden seisoessa ympärillä menettämässä elämänhalumme. Oli muuten aidosti yksi huonoimpia päiviä elämässäni.

Itse hain lykkäystä aikoinaan ja suoritin vasta 21-vuotiaana kakkosvaiheen. Muistan elävästi, kuinka näsäviisas ajorataopettaja selitti jotain mukanokkelaa paskaa meidän oppilaiden seisoessa ympärillä menettämässä elämänhalumme. Oli muuten aidosti yksi huonoimpia päiviä elämässäni.

Joo aika turhia noi oli... Tiistaina tuli istuttua koko aika väli 17-21 autossa ja ajettua jotain liukasrataa ja tänään sitten sellanen vähän yli 2 tunnin teoriatunti. Niin ja sitten tiistaina oli vielä se arvioiva ajokin. Piti itekki miettiä vaan tiistaina, että tää on vaa yks päivä pois mun elämästä :D

Toi Putous-näyttelijöitten elokuva kuulostaa jo pelkän kuvauksen perusteella aika suurelta paskalta... Ei sais arvostella, kun ei ole nähnyt, mutta näin se nyt vaan on. Vois itekki katella tänään jotain leffoja salin jälkeen.

Pääsen täältä saatanan töistä ni linnottaudun kotiini ja käyn ehkä saunassa, mutta muuta en tee!

Mullakin on tälläkertaa samanlaiset suunitelmat, mä kyl luulen et pari kaveria vetäs jo herneet nenään kun sanoin et ei mul oo rahaa enkä jaksa mitään en kyl muutenkaan jaksa joka vklp juoda.

Muutenkin tuli serkun kanssa (jota ei oo melkee 3 vuoteen näkynyt)sovittua jollekin ens kuun vklp menoa niin ihan senkintakia yritän olla rahoissa.

Toi Putous-näyttelijöitten elokuva kuulostaa jo pelkän kuvauksen perusteella aika suurelta paskalta... Ei sais arvostella, kun ei ole nähnyt, mutta näin se nyt vaan on.
Olin mennessä hiukan skeptinen, mutta joudun myöntämään, että tykkäsin. Mutta mä nyt oonkin nainen ja me käsittääkseni tunnetusti tykätään ihan vääränlaisista leffoista. :rolleyes:

Viikonloppuna pitäs vissiin mennä kattoon Rölliä :D Ja Gangsterisodankin ajattelin käydä joku ilta vilkaseen, mutta mennee ainakin ens viikkoon.

Lunastan huomenna synttärilahjani ja menen leffaan. Ensi-iltaan tulee taatusti huippulaadukas actionleffa G.I. Joe - Retaliation, jota tähdittävät mm. kaikki kolme aviomiestäni eli Bruce, Dwayne ja Channing.

Pääsiäinen. Vittu en mä jaksa salillekkaan mennä, huomenna on aikaa saatana!

Mitäs pakkislaisten pääsiäinen vaihtuu, paskoja muna vitsejä yms?

Back
Ylös Bottom